- Деталі
- Автор: Адміністратор
-
Категорія: Uncategorised
-
Опубліковано: 27 січня 2017
-
Перегляди: 1901
Додаток 1
до наказу директора Луцького НВК № 9
№ 210-одвід 30.08.2019 р.
ГРАФІК
проведення адміністративно-громадського контролю за станом охорони праці у Луцькому НВК № 9 на 2019-2020 н.р.
№ з/п |
Предмет контролю |
Терміни |
Відповідальні особи |
1 |
Перевірка стану робочих місць учнів, справності обладнання, пристосувань та інструментів, виявлення відхилення від правил техніки безпеки, виробничої санітарії та інших правил охорони праці до початку навчання. |
щоденно |
Вчителі-предметники |
2 |
Перевірка стану справ з охорони праці і безпеки життєдіяльності в кабінетах, майстернях, спортзалах та на інших навчально-виробничих ділянках |
30.09.2019, 30.10.2019, 29.11.2019, 27.12.2019, 27.01.2020, 27.02.2020, 27.03.2020, 27.04.2020, 27.05.2020 |
Лігоцька Н.П., Гаврук В.О., завідувачі кабінетів підвищеної небезпеки, майстерень, спортзалів |
3 |
Контроль стану охорони праці в НВК |
29.11.2019, 27.02.2020, 27.05.2020 |
Дубина О.Д., Братущак І.Г., Ходомай В.П. Коновалюк Ю.В. |
4 |
Обговорення результатів перевірки на нарадах при директорові, профспілкових зборах, спільних засіданнях адміністрації та профспілки НВК |
протягом року |
Дубина О.Д., Лігоцька Н.П., Братущак І.Г. |
- Деталі
- Автор: Адміністратор
-
Категорія: Uncategorised
-
Опубліковано: 26 січня 2017
-
Перегляди: 1841
Президент школи-ліцею
Шклярук Анна, учениця 10-Ф класу
Структура учнівського парламенту
- Деталі
- Автор: Адміністратор
-
Категорія: Uncategorised
-
Опубліковано: 26 січня 2017
-
Перегляди: 2010
Структура правовиховної роботи Луцького НВК №9 на 2018-2019 н.р.
правовиховної роботи комунального закладу
«Луцький навчально-виховний комплекс № 9 Луцької міської ради»
- Деталі
- Автор: Адміністратор
-
Категорія: Uncategorised
-
Опубліковано: 26 січня 2017
-
Перегляди: 1773
План заходів
Луцького НВК №9
з питань комп’ютеризації та інформатизації
навчально-виховного процесу
на 2016-2017 н.р.
№ |
Заходи |
Термін виконання |
Відповідальні |
|
1. |
Продовжити роботу педагогічного та учнівського колективів у режимі експериментальної діяльності Всеукраїнського рівня за темо «Методологія педагогічного проектування комп’ютерно-орієнтованого середовища навчання дисциплін природничо-математичнного циклу в старшій школі»(2 рік) |
Протягом року |
Дубина О.Д., заступники директора, голови методичних об’єднань |
|
2. |
Забезпечити участь учителів інформатики в роботі міської опорної школи з питань комп’ютеризації навчального процесу та впровадження нових інформаційних технологій. |
Відповідно до графіка управління освіти, 4 рази в рік |
Лігоцька Н.П., учителі інформатики |
|
3. |
Практикувати дистанційне навчання та здачу сертифікаційного тесту за програмою «Курс цифрових технологій» від Microsoftвчителів школи, що атестуються. |
січень-лютий 2017р. |
Лігоцька Н.П., Чаус М.Л., Янчук О.М. |
|
4. |
Забезпечити повноцінне функціонування веб-сайту НВК за адресою www.nvk-9.lutsk.ua. Оновити інформацію на основних розділах сайту, розміщувати новини з життя закладу. |
До 01.10.2016р., постійно протягом року |
Лігоцька Н.П., Лабнюк О.М., голови методичних об’єднань |
|
5. |
Продовжити викладання спецкурсів з інформатики «Основи створення комп’ютерних презентацій», «Основи Інтернету», «Основи програмування», курсу інформаційних технологій у 10-11 класах. |
З 01.09.2016 |
Лігоцька Н.П., вчителі інформатики
|
|
6. |
Продовжити використання ПЗНП протягом навчального року на базі комп’ютеризованих предметних кабінетів, кабінетів інформатики №29, 30, КІІКТ №68.
|
Протягом року |
Лігоцька Н.П., Сагайдак В.В., Чаус М.Л., вчителі-предметники |
|
7. |
Поновити комп’ютерні бази даних вчителів і учнів НВК. |
До 01.11.2016 |
Лігоцька Н.П., Волинець Я.Ю., класоводи, класні керівники |
|
8. |
Забезпечити участь у міській та обласній виставці педагогічних технологій. |
Березень- травень 2017 |
Лігоцька Н.П. Чаус М.Л., голови методичних об’єднань |
|
9. |
Індивідуальна робота з обдарованими дітьми по підготовці до олімпіад, конкурсів-захистів, турнірів з інформатики та базових дисциплін з використанням Інтернет-ресурсів на базі кабінетів інформатики №29, 30, КІІКТ №68, предметних кабінетів, підключених до мережі Інтернет. |
Постійно, протягом року |
Лігоцька Н.П., голови методичних об’єднань, вчителі-предметники |
|
10. |
Поповнити кабінети інформатики підручниками та посібниками відповідно до вимог програм, фаховою літературою з предмета. |
Протягом року |
Дубина О.Д., Лігоцька Н.П., завідувачі кабінетами |
|
11. |
Передплатити періодичну фахову пресу з інформатики. |
До 01.11.2016 |
Дубина О.Д., Ігнатович Н.Л., вчителі інформатики |
|
12. |
Забезпечити доступ шкільної мережі до мережі Інтернет. Продовжити функціонування електронної пошти закладу та електронного документообігу. Підключити до мережі Інтернет комп’ютеризовані предметні кабінети. |
Постійно, протягом року |
Дубина О.Д. Лукавий П.М., Волинець Я.Ю., зав.кабінетами
|
|
13. |
Забезпечити підключення та функціонування шкільної бібліотеки у мережі Інтернет. |
Протягом року |
Ігнатович Н.Л., Лукавий П.М. |
|
14. |
Взяти участь у ІІ Всеукраїнській олімпіаді з інформаційних технологій, Волинській обласній інтернет-олімпіаді з програмування, інтернет-мультимедійних проектах, інтернет-конкурсах від фірми ІNТЕL, MICROSOFT. |
Протягом року, відповідно до графіка |
Лігоцька Н.П., вчителі інформатики, голови предметних комісій |
|
15. |
Залучити до навчання вчителів-предметників за тренінг-курсом “Інтел. Навчання для майбутнього(v.10.0)”. |
Протягом року |
Лігоцька Н.П. Лабнюк О.М. |
|
16. |
Регламентувати роботу кабінетів інформатики №29,30, інформаційно-комунікаційних технологій №68 з врахуванням годин для індивідуальної роботи вчителів, проведення уроків з інших базових предметів, консультацій для вчителів-предметників, апробації ПЗНП, інтернет-годин для вчителів та учнів. |
До 01.10.2016 |
Лігоцька Н.П., Лабнюк О.М., Волинець Я.Ю., Янчук О.М., Лукавий П.М. |
|
17. |
Розвиток інформаційно-освітнього простору закладу: проведення семінарів, відкритих уроків та позакласних занять у рамках «Декади інноваційного уроку», Тижня молодого педагога, творчого звіту вчителів, що атестуються, виховних годин, загальношкільних свят, захисту педагогічних та учнівських портфоліо тощо. |
Протягом року |
Заступники директора, учителі школи |
|
18. |
Продовжити вивчення інформатики у початковій школі за програмою «Сходинки до інформатики». Забезпечити участь учнів в ІІІ Малій олімпіаді з інформатики. |
Протягом року, березень 2017 |
Лігоцька Н.П., Лабнюк О.М., Винник О.В. |
|
19. |
Розпочати вивчення інформатики у 8 класах, продовжити вивчення інформатики у 5,6,7 класах за новим Державним стандартом, розпочати вивчення навчального предмета «Інформаційні технології» у 9-х класах, продовжити вивчення навчального предмета «Інформаційні технології» у 10,11 класах. Придбати необхідну літературу для викладання предметів за відповідними програмами. |
З 01.09.2016р. |
Лігоцька Н.П., вчителі інформатики |
|
20. |
Інсталювати вільне програмне забезпечення та ПЗ навчального призначення на ПК предметних кабінетів та ПК каб. №29, 30, 68. |
До 01.11.2016 |
Лабнюк О.М., Волинець Я.Ю., Лукавий П.М., Янчук О.М. |
|
21. |
Активізувати роботу щодо впровадження дистанційного навчання для учнів з використанням онлайнових освітніх ресурсів вчителів, веб-сайту НВК. |
Протягом року |
Лігоцька Н.П., Лабнюк О.М., вчителі-предметники |
|
22. |
Обладнати кабінет інформатики для початкової школи, здійснити ремонт електромережі в каб.№29 з метою підключення настільних ламп. |
До 01.11.2016 |
Дубина О.Д., Лігоцька Н.П., Винник О.В., Лабнюк О.М. |
|
23. |
Регламентувати роботу кабінету №31 з врахуванням індивідуальної роботи вчителів із засвоєння методики роботи з мультимедійною дошкою, проведення уроків інших шкільних дисциплін з використанням мультимедійної дошки та інтерактивних методик навчання. |
До 01.10.2016 |
Лігоцька Н.П., Федорович Т.І., вчителі- предметними |
|
24. |
Розпочати роботу закладу та педагогів в мережі «Партнерство в навчанні», конкурсах фахової майстерності від Microsoft, продовжити процес електронної атестації педагогів. |
Протягом року |
Лігоцька Н.П., Чаус М.Л., вчителі-предметники |
|
25. |
Забезпечити стабільну роботу закладу у проекті «Україна. ІСУО» |
З 01.09.2016 р. Протягом року |
Лігоцька Н.П., вчителі інформатики |
- Деталі
- Автор: Адміністратор
-
Категорія: Uncategorised
-
Опубліковано: 26 січня 2017
-
Перегляди: 1560
Графік
чергування адміністрації
на 2016-2017 н. р.
№ |
Черговий адміністратор |
День тижня |
Час чергування |
1 |
Лігоцька Н.П. |
Понеділок |
07.40-17.15 |
2 |
Носалюк В.Ф. |
Вівторок |
07.40-17.15 |
3 |
Крутова О.І. |
Середа |
07.40-17.15 |
4 |
Сагайдак В.В. |
Четвер |
07.40-17.15 |
5 |
Чаус М.Л. |
П’ятниця |
07.40-17.15 |