Відбулась науково-практична конференція «Модернізація навчально-виховного процесу на основі використання інформаційного освітнього середовища школи»
- Деталі
- Автор: Адміністратор
-
Категорія: Новини
-
Опубліковано: 02 січня 2017
-
Перегляди: 3174
28 грудня 2016 року на базі комунального закладу «Луцький навчально-виховний комплекс № 9 Луцької міської ради» в рамках дослідно-експериментальної роботи Всеукраїнського рівня за темою «Варіативні моделі комп’ютерно-орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі»відбулась науково-практична конференція «Модернізація навчально-виховного процесу на основі використання інформаційного освітнього середовища школи», в ході якої розглядалися напрацювання та перспективи подальшого дослідження діяльності педагогічного коллективу.
Робота конференції проходила під керівництвом Гриб’юк Олени Олександрівни, наукового керівника експерименту, кандидата педагогічних наук, провідного наукового співробітника Інституту інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України, за участі Фролової Тетяни Геннадіївни, методиста управління освіти Луцької міської ради, директора НВК № 9 Дубини Олександра Дмитровича, заступників директора Сагайдак Валентини Василівни, Лігоцької Наталії Петрівни, Чаус Марини Львівни, а також Багно Олени Миколаївни, учителя біології, Ковальчук Людмили Володимирівни, учителя біології, Воробйової Вікторії Іванівни, учителя фізики та астрономії, Куракової Ріти Олександрівни, учителя географії, Рибки Олени Борисівни, учителя географії та економіки, Оліди Ірини Ярославівни, учителя математики, Андрикевич Вікторії Василівни, учителя математики, Севрюкової Надії Борисівни, учителя музичного мистецтва, Козлової Жанни Геннадіївни, учителя початкових класів, Соняк Наталії Леонідівни, учителя початкових класів, Мєдвєдєвої Алли Петрівни, учителя історії, Лукавого Петра Миколайовича, учителя фізики та інформатики, Лабнюк Оксани Михайлівни, учителя інформатики, Занюк Наталії Петрівни, учителя англійської мови, Бондар Віталія Олексійовича, учителя правознавства, Члек Наталії Олексіївни, учителя української мови та літератури.
У рамках дослідно-експериментальної роботи Всеукраїнського рівня за темою «Варіативні моделі комп’ютерно-орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі» учасники експерименту отримали набір для конструювання роботів на основі апаратної обчислювальної платформи Arduino.
Педагоги навчально-виховного комплексу презентували свої напрацювання в контексті використання інноваційних підходів щодо навчання учнів предметів з педагогічно виваженим використанням окремих компонентів комп’ютерно орієнтованого середовища навчання. Гриб’юк О.О., науковий керівник експерименту дала високу оцінку представленим проектним напрацюванням, відзначила ґрунтовний інноваційний потенціал педагогічної спільноти – учасників конференції та ознайомила присутніх з планом подальшої дослідницької роботи. Під час засідання творчої групи з дослідно-експериментальної роботи за темою: «Варіативні моделі комп’ютерно-орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі» було підведено підсумки роботи в рамках заходу та напрацьовано відповідні рекомендації конференції.
Новорічним подарунком для учасників конференції стала звістка про те, що для ефективного проведення експериментальної роботи в рамках дослідницького проекту всеукраїнського рівня, за сприяння наукового керівника експерименту, управління освіти, науки та молоді Волинської облдержадміністрації, управління освіти Луцької міської ради НВК № 9, було виділено 540 тис. гривень на поповнення матеріально-технічної бази кабінетів природничо-математичного циклу та придбання оснащення, в тому числі комп’ютерних комплексів з мультимедійними засобами навчання, придбання цифрових лабораторій для кабінетів хімії, біології, географії, математики.
Педагогічний колектив та батьківська громадськість школи вдячні за вагому наукову та матеріальну підтримку в контексті розвитку інтелектуального та творчого потенціалу школярів навчального закладу. Попереду – можливість працювати на успіх учнів, що і є кінцевим продуктом учительської праці!