- Деталі
- Автор: Адміністратор
-
Категорія: Uncategorised
-
Опубліковано: 10 травня 2016
-
Перегляди: 2475
ДИТИНА ЙДЕ У ПЕРШИЙ КЛАС. ЧИ ГОТОВА ВОНА ДО ШКОЛИ?
За основу готовності приймається необхідний рівень розвитку дитини, без якого вона не може успішно навчатись у школі. Батькам слід пам'ятати, що не кожна дитина може зразу успішно навчатися.
Річ у тім, що шлях розвитку кожної дитини індивідуальний. Хтось починає раніше за інших ходити, але потім довго не говорить; хтось, навпаки, не вміє усміхатися, зате починає говорити цілими фразами і добре запам'ятовує букви. Тому до шкільного віку діти мають різний багаж досвіду, знань, умінь, навичок, звичок. Безсумнівно, що згодом кожна з них навчиться читати і рахувати і навіть стане грамотною, але до моменту вступу до школи важливо, щоб дитина мала здатність до навчання. Саме від готовності залежить адаптація малюка до шкільного життя, оволодіння ним навчальною діяльністю, врешті-решт, формування особистості.
Часто батьки, а іноді й учителі вважають основними показниками готовності до школи знайомство дитини з літерами, уміння читати, рахувати, знання віршів та пісень. Однак не тільки це впливає на успішність навчання. Адже формування даних умінь передбачається програмою для першого класу.
Для успішного навчання в школі дитині необхідні такі якості:
- добре розвинена дрібна моторика рук та координація рухів (тренувальні вправи – пришивати ґудзики, ліпити з пластиліну, качати олівчик поміж пальчиків, зафарбовувати малюнки в різних напрямках, грати з м’ячем, ходити по «лабіринтам» з ниток);
- добре диференційована рухова система (тренувальні вправи – пальчикова гімнастика, ігри з пальчиковим «ляльковим театром»);
- хороша здатність до самоконтролю та самооцінки (формування залежить від віку та особливостей нервової системи);
- адекватна реакція на успіх і невдачу (формування залежить від віку, особливостей нервової системи та від особливостей дитячо-батьківських відносин);
- мотивація навчання (формування залежить від віку та особливостей дитячо-батьківських відносин);
- достатній об’єм механічної слухової та зорової пам’яті (тренувальні вправи – ігри, в яких треба запам’ятовувати; різні види дитячих лото, повторювати 6-10 не пов’язаних за змістом слів);
- стійка та рівномірно розподілена увага (тренувальні вправи – розплутувати намальовані «лабіринти» різної складності, перемальовувати прості малюнки по клітинкам);
- вміння відтворювати окремі події чи фрагменти дійсності, надавати їм логічної цілісності, а також спроможність всебічно розуміти ситуації й передбачити події (тренувальні вправи – описувати малюнок з урахуванням всіх дрібних деталей; складати коротку історію за декількома малюнками, пов’язаними за змістом);
- добре розвинена здатність робити узагальнення (тренувальні вправи – ігри «хто більше?», в яких треба назвати якомога більше предметів певної групи: меблі, посуд, люди, одяг, фігури, взуття, птахи, звірі, риби, транспорт, іграшки, тощо; в другому варіанті гри «хто більше?» треба назвати групу, до якої належать названі предмети);
- здатність дитини до абстрагування, оперування вербальними поняттями (тренувальні вправи – ігри на виключення слова, зайвого за змістом; вміння пояснити зміст того чи іншого слова);
- добре розвинений фонематичний слух як показник рівня готовності дитини до навчання грамоти (тренувальні вправи – шукати на слух заданий звук в словах; називати звуки на початку, в середині та в кінці слова).
-
Завдання діагностики готовності дитини до школи
- Деталі
- Автор: Адміністратор
-
Категорія: Uncategorised
-
Опубліковано: 10 травня 2016
-
Перегляди: 4362
Шановнi батьки!
Ви вiддаєте в наші руки сердечка своїх дiтей. Разом з цим ви покладаєте на нас свої надiї, сподiвання.
І всi неодмінно хочете, щоб дитина з перших днiв шкiльного життя стала розумною, вміючою писати, читати, рахувати.
Але варто пам’ятати, що не кожна дитина може одразу успiшно навчатися, та й це не та основна цiкавiсть, заради якої живе людина. Дитина — Божа iскорка, яка прийшовши в цей свiт, несе свою велику місiю, має свiй шлях, свої думки. Тому перед нами стоїть особливе завдання – розвиток і збагачення духовного світу кожної дитини. Це можливо через виховання серця дитини: любов до людей, повага, толерантнiстъ, прояв співчуття і вміння радіти за інших.
Вiрте в безмежнiсть вашої дитини i допоможiть їй повiрити в свої сили. Це допоможе дитині долати труднощi!
Не забувайте:
Школа – Майстерня Людяності;
Школа – Майстерня Гуманності;
Школа – Співтовариство вчителя та учня;
Школа – Храм!
З повагою ваші учителі
Прийом документів для вступу в 1-й клас на 2023-2024 н.р.:
з 03.04.2023 р. по 31.05.2023 р.
У 2023-2024 н.р. учні перших класів навчатимуться за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Савченко О. Я. та науково-педагогічним проєктом "Інтелект України".
Набір учнів до першого класу здійснюють учителі:
Карабан Тетяна Ярославівна
Зейлик Тетяна Модестівна
Лотвін Мирослава Василівна
Гриненко Катерина Андріївна
Рибчук Тамара Вікторівна
Консультації логопеда та психолога щопонеділка та середи з 10.00 до 15.00 (каб. № 32)
Плановий набір - 150 учнів
Пакет необхідних документів подається особисто батьками з дотриманням обмежувальних заходів та вимог відповідно до встановленої карантинної зони.
НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ПРОЕКТ «ІНТЕЛЕКТ УКРАЇНИ»
Девіз проектних класів : « Не кажи не вмію, а кажи навчуся».
Сутність проекту полягає:
- у набутті дитиною необхідних навичок роботи з інформацією, аналізу, самоконтролю та самооцінки, швидких реакцій, раціональної організації навчальної праці;
- розвитку пізнавальних процесів - сприйняття, пам’яті, мислення, уяви й уваги;
- формування якостей особистості школяра - цілеспрямованості, працелюбності, наполегливості, сили волі, організованості, охайності .
Проект супроводжують провідні науковці Інституту здоров’я школярів та підлітків Академії медичних наук України, тому програма побудована так, щоб зберігати оптимальний баланс психофізичного стану дитини, не допускаючи, з одного боку, нервового перезбудження, а з іншого — втоми, втрати цікавості.
Враховуючи вікові особливості учнів, науковці розробили програму так, щоб не лише зберегти, а й збільшити інтерес дітей до навчання завдяки :
- міжпредметним зв’язкам, засобам наочності й відеоматеріалам ;
- уведенням до переліку загальношкільних предметів нових:
* «Навчаємося разом», на якому діти розвивають пам’ять за спеціальними методиками, вчаться працювати з інформацією;
* «Еврика», на якому учні розвивають творчі, винахідницькі якості, кмітливість, працюють над розв’язанням складних задач.