| | vivaspb.com | finntalk.com

Вітаємо!!!

Учня НВК №9  Обертаса Андрія, 10-М клас, та його наставника   Воробйову Вікторію Іванівну із зайнятим І місцем в обласних олімпіадах з астрономії та фізики.

Бажаємо подальших перемог в інтелектуальних змаганнях! 

Вітаємо

переможців міського конкурсу-захисту

науково-дослідницьких робіт

та їх наставників 2017 – 2018 навчального року

 

Детальніше...

16 січня 2018 року відбувся відкритий урок біології у 8-М класі для слухачів курсів ВІППО з теми «Кров. Склад та функції». Учитель Олена Миколаївна Багно сконцентрувала увагу дітей на практичному використанні отриманих знань, запропонувала учням провести мікроскопічне дослідження крові людини та порівняти її склад  з кров’ю земноводних. Під час уроку були використані елементи інтеграції біології з математикою, українською літературою, хімією, медициною. Школярі застосували нові знання для пошуку відповіді на проблемне запитання: «Чи погоджуєтеся ви зі словами М. Стельмаха «Кров людська – не водиця»?». Завдяки майстерності вчителя та зацікавленості учнів урок пройшов ефектно та ефективно.

Назви вулиць, закріплених за Луцьким НВК № 9

(рішення виконавчого комітету Луцької міської ради від 24.01.2018 №23-1 «Про затвердження мікрорайонів закладів загальної середньої освіти та ведення обліку дітей шкільного віку та учнів»)

 

-         Будівельників

-         Винниченка

-         Глібова

-         Гребінки

-         Євгена Сверстюка

-         Залізняка

-         Літня

-         Мельнична

-         Нестора Бурчака

-         Північна

-         Поморська

-         Потапова

-         Пржевальського

-         Сільська

-         Степана Бандери

-         Тесленка

-         Шопена

-         Яровиця

-         Ярощука

 

Початкова ланка за гімназією № 4

-         Мельнична

-         Північна

-         Поморська

-         Пржевальського

-         Шопена

Рекомендації батькам п’ятикласників

 

Надихніть дитину на розповідь про свої шкільні справи.

Не обмежуйте свій інтерес звичайним питанням типу: «Як пройшов твій день у школі?» Кожного тижня вибирайте час, вільний від домашніх справ, і уважно розмовляйте з дитиною про школу.

Запам’ятовуйте окремі імена, події і деталі, про які дитина повідомляє вас, використовуйте їх надалі для того, щоб починати подібні бесіди про школу. Крім того, обов’язково питайте вашу дитину про її однокласників, про справи в класі, про шкільні предмети, про педагогів.

Регулярно розмовляйте з вчителями вашої дитини про її успішність, поведінку і взаємостосунки з іншими дітьми.

Без вагань поговоріть з учителем, якщо ви відчуваєте, що не знаєте про шкільне життя вашої дитини, або про її проблеми, пов’язані зі школою, або про взаємозв’язок її шкільних і домашніх проблем. Навіть якщо немає особливих приводів для турботи, консультуйтеся з вчителем вашої дитини не рідше, ніж раз в два місяці.

Під час будь якої бесіди з вчителем виражайте своє прагнення зробити все можливе для того, щоб поліпшити шкільне життя дитини.

Якщо між вами і вчителем виникають серйозні розбіжності, докладайте всі зусилля, щоб мирно подолати їх, навіть, якщо доведеться розмовляти для цього з директором школи. Інакше ви можете випадково поставити дитину в ніякове положення вибору між відданістю вам і пошаною до свого вчителя.

Не пов’язуйте оцінки успішності дитини зі своєю системою покарань і заохочень.

Ваша дитина повинна розцінювати свою добру успішність як нагороду, а неуспішність – як покарання. Якщо у дитини навчання йде добре, проявляйте частіше свою радість, можна навіть влаштувати невеликі свята із цього приводу. Але виражайте свою заклопотаність, якщо у дитини не все добре у школі, і, якщо необхідно, наполягайте на більшу важному виконанні нею домашніх і класних завдань. Постарайтеся, наскільки можливо, не встановлювати покарань і заохочень: наприклад ти на півгодини більше можеш подивитися телевізор за добрі оцінки, а на півгодини менше – за погані. Такі правила самі по собі можуть привести до емоційних проблем.

Знайте програму і особливості школи, де навчається ваша дитина.

Вам необхідно знати, яке шкільне життя вашої дитини, і бути упевненим, що вона дістає добру освіту в добрих умовах. Відвідуйте всі заходи і зустрічі, які організовуються батьківським комітетом і педагогічним колективом. Використовуйте будь які можливості, щоб взнати, як ваша дитина вчиться і як її вчать. Слід також мати інформацію про кваліфікацію вчителя, дисциплінарні правила, встановлені в школі і класі, різних можливостях навчання, які надає школа вашій дитині.

Допомагайте дитині виконувати домашні завдання, але не робіть їх самі.

Встановіть разом з дитиною спеціальний час, коли потрібно виконувати одержані в школі домашні завдання, і стежте за дотриманням цих установок. Це допоможе вам сформувати хороші звички до навчання. Продемонструйте свій інтерес до цих завдань і переконайтеся, що у дитини є все необхідне для їх виконання найкращим чином. Проте, якщо дитини звертається до вас з питаннями, пов’язаними з домашніми завданнями, допоможіть їй знайти відповіді самостійно, а не підказуйте їх.

Допоможіть дитині відчути інтерес до того, що викладають у школі.

З’ясуйте, що взагалі цікавить вашу дитину, а потім встановіть зв’язок між її інтересами і предметами, що вивчаються у школі. Наприклад, любов дитини до фільмів можна перетворити на прагнення читати книги, подарувавши книгу, по якій поставлений улюблений фільм. Або, любов дитини до ігор можна перетворити на прагнення дізнатися щось нове. Шукайте будь які можливості, щоб дитина могла застосувати свої знання, одержані в школі, в домашній діяльності. Наприклад, доручіть їй розрахувати необхідну кількість продуктів для приготування їжі або необхідну кількість фарби, щоб пофарбувати певну поверхню.

Особливі зусилля докладайте для того, щоб підтримувати спокійну і стабільну атмосферу в домі, коли в шкільному житті дитини відбуваються зміни.

 

Такі події, як перші декілька місяців в школі, початок і закінчення кожного навчального року, перехід з початкової школи в середню і старшу, можуть привести до стресу дитини шкільного віку. При першій – ліпшій можливості намагайтеся уникнути великих змін або порушень в домашній атмосфері протягом цих подій. Спокій домашнього життя вашої дитини допоможе їй ефективніше вирішувати проблеми у школі.

Дочірні категорії