| | vivaspb.com | finntalk.com

Графік роботи

практичного психолога

КЗ «Луцький навчально-виовний комплекс №9 Луцької міської ради»

Кицун Оксани Анатоліївни

на 2016 – 2017 навчальний рік 

 

ПОНЕДІЛОК –

8:00 – 12:00 – практична робота

12:00 – 17:00 – підготовча робота

 

ВІВТОРОК –

8:00 – 17:00 – організаційно-методичний день

 

СЕРЕДА –

8:00 – 17:00 – практича робота

 

ЧЕТВЕР –

8:00 – 12:00 – практична робота

12:00 – 17:00 – підготовча робота

 

П’ЯТНИЦЯ  –

8:00 – 12:00 – практична робота

12:00 – 17:00 – підготовча робота

 

 

Графік роботи

 соціального педагога 

КЗ «Луцький навчально-виовний комплекс №9 Луцької міської ради»

 Гапон Зої Іванівни

 на 2016-2017 навчальний рік

  

ПОНЕДІЛОК –

8:00 – 12:00 – практична робота

12:00 – 17:00 – підготовча робота

 

ВІВТОРОК –

8:00 – 17:00 – організаційно-методичний день

 

СЕРЕДА –

8:00 – 17:00 – практична робота

 

ЧЕТВЕР –

8:00 – 12:00 – практична робота

12:00 – 17:00 – підготовча робота

 

П’ЯТНИЦЯ –

8:00 – 12:00 – практична робота

12:00 – 17:00 – підготовча робота

 

Обідня перерва       13:00 – 14:00

 

 


PRAPOR


ПрапорНВК на сайт

 Положення про Герб, Гімн і Прапор

КЗ «Луцький НВК №9

Луцької міської ради»

 

   Дане ПОЛОЖЕННЯ про символіку комунального закладу «Луцький навчально-виховний комплекс №9 Луцької міської ради»(далі - Положення) визначає символи комунального закладу «Луцький навчально-виховний комплекс №9 Луцької міської ради», їх опис і порядок використання.

 

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 1.1. Символи комунального закладу «Луцький навчально-виховний комплекс №9 Луцької міської ради» складаються із Герба школи, Гімну школи і Прапора школи.

 1.2. Метою використання державних, шкільних символів Герба школи, Гімну школиі Прапорашколи у навчально-виховному процесі є:

 формування почуття свідомого громадянина України, здатного захищати її незалежність, готового взяти на себе відповідальність за добробут і безпеку своєї родини, народу.

 виховання у членів шкільного колективупочуттяпатріотизму, національної свідомості, належності до рідної землі та свого народу, політичної та правової культури, гордості за приналежність до навчального закладу, що має славну історію та традиції.

 1.3    Державна, шкільна символіки встановлюється у загальнодоступному, естетично оформленому місці.

 

  2. ПОРЯДОК ВИКОРИСТАННЯ ШКІЛЬНОЇ СИМВОЛІКИ

  

2.1.   Шкільна символіка в обов'язковому порядку застосовується при проведенні урочистих заходів (свято Першого, Останнього дзвоника, вечори зустрічі випускників школи, врученні атестатів, свідоцтв, тощо), державних, національних, регіональних, шкільних свят.

 2.2.   Шкільний прапор при вивішуванні, розміщенні серед інших прапорів має займати друге місце після державного прапора.

 2.3.   У процесіях шкільний прапор слід нести попереду, ліворуч від державного прапора.

 2.4.   Не можна виставляти ушкодженого прапора.

 2.5.   При вивішуванні, встановленні шкільний прапор не повинен торкатися землі, підлоги.

 2.6.   Шкільний прапор ні перед ким не опускається вниз. Не можна ним салютувати. Не можна схиляти його перед будь-якою особою чи предметом.

2.7.   Церемоніал внесення шкільного прапора з місця його постійного зберігання, здійснюється групою прапороносців. Прапороносці проходять інструктаж щодо правил поведінки під час церемоніалу. Члени групи прапороносців одягнені у шкільну форму. В навчальному закладі може бути кілька груп прапороносців.

 2.8.   Внесення і винос шкільного прапора повинні відбуватися за певними правилами. Якщо шкільний прапор вносять на древку, його несе прапороносець в супроводі двох асистентів. У разі внесення полотнища, його несуть чотири прапороносці широкою стороною вперед, тримаючи за кути так, щоб верхня частина була злегка піднята. Чіткість, злагодженість, краса цієї церемонії мають справляти глибокий емоційний вплив на виховання учнів. Внесення і винос шкільного прапора відбувається під звуки козацького маршу.

 2.9.   У дні жалоби шкільний прапор зі скорботною стрічкою чорного кольору приспускається (нахиляється).

 2.10. Шкільний гімн звучить під час державних, національних , шкільних урочистих заходів та свят. Його виконання здійснюється після внесення шкільного прапора.

 2.11. При внесенні шкільного прапора, виконанні шкільного гімну всі присутні стоять струнко з рівнянням на прапор.

 2.12. Герб, прапор школи встановлюються на місці постійного зберігання (вестибюль першого поверху школи, шкільний музей, кабінет директора).

2.13. Зображення герба школи допускається на офіційних документах закладу (друкованих виданнях, грамотах, пам’ятних знаках тощо).

2.14. Використання шкільної символіки без офіційного дозволу адміністрації навчального закладу не допускається.

 

3. ГЕРБ ШКОЛИ

  2.1.   Герб комунального закладу «Луцький навчально-виховний комплекс №9 Луцької міської ради» (далі — Герб) є офіційним символом школи, її гідності.

 

2.2.   На геральдичному щиті на тлі герба Волинської області зображено сову, яка тримає розгорнуту книгу. Лапами сова впирається на гілку з кетягами калини.

 Згори й знизу щит обрамлений золотою стрічкою з назвою навчального закладу і гаслом, яке було обране на конкурсі, проведеному за ініціативи учнівського парламенту.

 

Срібний хрест у червоному полі (приналежність навчального закладу до Волинської землі) є символом життя, а також символізує християнство та оборону віри Христової.

 

Червоний колір означає хоробрість, мужність, безстрашність, любов людини до свого Творця, готовність віддати життя за Бога і батьківщину.

 

Білий - чистоту і цноту.

 

Кетяги калини – традиційний символ Української держави.

 

Розкрита книга символізує так звану «книгу життя» - символ знань, просвіти та чистоти розуму.

 

Сова - емблема мудрості з часів античності, вона символізує учнів нашої школи.

 

Окуляри на очах у сови символізують життєву мудрість батьків та досвід педагогів навчального закладу.

 

Сонячне сяйво золотої стрічки, що обрамлює щит, символізує життя, добро, духовне багатство і матеріальну стабільність – це ті ідеали, до яких прагне кожна людина.

 

Гасло «Прагни, твори, досягай!» було обране на конкурсній основі з більш як 50 варіантів, запропонованих учнями, батьками і педагогами школи, це перегук давнього латинського вислову «Citius, altius, portius!» (прагни, розвивайся, досягай), запропонований до журі конкурсної комісії ученицею 9-М класу Курдельчук Тетяною.

 

2.3. Зображення Герба може бути розміщеним:

 а)      у фойє школи;

 б)      у кабінетах школи, у класних куточках;

 в)      у шкільній газеті;

 г)       на офіційному web-сайті;

Допускається використання зображення Герба в якості святкового оформлення шкільних заходів.

 

  

4. ГІМН ШКОЛИ

 4.1    Офіційним Гімном комунального закладу «Луцький навчально-виховний комплекс №9 Луцької міської ради» є «Гімн НВК №9», музика Олега Петрова, слова Олега Петрова і Володимира Бича.

 4.2.   Гімн школи є невід'ємною частиною шкільної символіки, яка відтворює індивідуальність навчального закладу.

 4.3.   Шкільний Гімн звучить під час державних, національних , шкільних урочистих заходів та свят. Його виконання здійснюється після внесення шкільного Прапора. Привиконанні шкільного Гімну всі присутні стоять струнко з рівнянням на прапор.

 4.2.   Гімн виконується в особливо урочистих випадках: на святкових лінійках, та спортивних змаганнях.

 

  5. ПРАПОР ШКОЛИ

 

5.1.   Прапор комунального закладу «Луцький навчально-виховний комплекс №9 Луцької міської ради» - це офіційний символ школи.

 5.2    Прапор школи – це полотнище синього кольору з зображеним на ньому гербом навчального закладу, що символізує море знань, на хвилях якого пливе шкільний корабель, щоб безперервно відкривати нові острови науки, це знак довіри і благородних помислів.

 5.3.   Відношення ширини Прапора до довжини ­ 2:3.

 5.4.   При відтворенні Прапора повинна бути забезпечена його відповідність оригіналу.


  

6.ПОРЯДОК ЗБЕРІГАННЯ І ВИКОРИСТАННЯ

 ПРАПОРА ТА ГЕРБА ШКОЛИ

 6.1.   Зразок Прапора та Герба постійно зберігається в робочому кабінеті директора НВК.

 6.2.   Виключне право користуватися і розпоряджатися Прапором та Гербом належить директору школи, за погодженням з педагогічною радою школи.

 6.3.   Використання Прапора та Герба в інших випадках та іншими юридичними і фізичними особами дозволяється лише з рішення директора і тільки у відповідності з діючим законодавством України і даним Положенням.

 6.4.   Прапор може розміщуватися:

 в кабінеті директора, музеї НВК;

 в актовій залі під час проведення урочистостей;

 6.5.   Зображення герба може розміщуватися:

 в шкільних кабінетах;

 на фронтоні приміщення;

 на документах;

 на офіційному web-сайті НВК;

 на Почесних грамотах та інших нагородах.

 6.6.   Допускається використання Прапора:

 для святкового оформлення шкільних урочистостей;

 у інших випадках за погодженням директора навчального закладу.

 

 

КМСД Луцького МВ

Головне управління Національної поліції
у Волинській області

Наш навчальний заклад обслуговує інспектор з ювенальної превенції сектора превенції  Луцького ВП, старший лейтенант поліції  Лук’янчук Марко Васильович.

З приводу повідомлень Ви можете звертатись за телефоном:(0332) 24-83-57, а також за адресою: м. Луцьк, вул. Грибоєдова, 2 (302 каб.)

 

 

Це треба знати кожному!

План роботи служби охорони праці на 2018 рік

Місяць

Заходи

Січень

Підписання угоди з ОП на новий календарний рік.

Контроль за журналом цільових інструктажів з безпеки з учнями.

Звіт з травматизму.

Інформування працівників про зміни в законодавстві про охорону праці.

Лютий

Контроль ведення журналів адміністративно-громадського контролю з ОП.

Нарада з ОП.

Інформування працівників про зміни в законодавстві про охорону праці.

Контроль стану засобів індивідуального захисту, електроінструменту.

Березень

Інформування працівників про зміни в законодавстві про охорону праці.

Контроль журналу реєстрації інструктажів з ОП на робочому місці.

Квітень

Проведення тижня ОП.

Проведення Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності.

Звіт з травматизму.

Практичне заняття з відпрацювання плану евакуації.

Інформування працівників по зміни в законодавстві про охорону праці.

Травень

Контроль журналу реєстрації нещасних випадків з учнями, виконання заходів, передбачених актами.

Проведення навчання з електробезпеки (ІІІ група).

Акт технічного огляду будинків і споруд.

Контроль ведення журналів адміністративно-громадського контролю з ОП.

Наказ про підготовку до нового навчального року.

План організаційних та ремонтних робіт, що необхідно виконати до початку нового навчального року.

Нарада з ОП.

Перегляд і доповнення інструкцій з ОП.

Підготовка розділу «Охорона праці» до плану роботи НВК на наступний навчальний рік.

Підготовка документації з оїхорони праці для пришкільного табору.

Інформування працівників про зміни в законодавстві про охорону праці.

Червень

Контроль ведення журналів реєстрації інструктажів з питань охорони праці.

Оформлення акта про виконання угоди з ОП.

Липень

Контроль за виконанням вимог ОП при проведенні ремонту.

Забезпечення нормативними документами з охорони праці.

Надання методичної допомоги при складанні інструкцій з ОП.

Серпень

Перегляд програм вступного, первинного інструктажу.

Контроль стану протипожежних засобів.

Перегляд положень, що діють у НВК.

Перевірка захисного заземлення й опору ізоляції електромережі.

Контроль забезпечення робочих місць засобами захисту.

Контроль проведення інструктажів на робочому місці.

Перевірка ЗІЗ (акти, протоколи).

Контроль стану охорони праці та оформлення актів на дозвіл проведення навчальних занять у кабінетах фізики, хімії, біології, інформатики, майстернях, спортзалах.

Перевірка надійності кріплення спортивного обладнання.

Контроль наявності інструкцій з охорони праці в навчальних кабінетах школи, майстернях, спортзалах та інших приміщеннях, де це передбачено відповідними нормативними актами.

Контроль наявності плану заходів щодо попередження дитячого дорожньо-транспортного травматизму.

Огляд освітлення.

Контроль наявності акта опосвідчення технічного стану електроустановок.

Контроль забезпечення миючими і знешкоджувальними засобами.

Контроль забезпечення спецодягом.

Коректування правил внутрішнього трудового розпорядку, погодження з профкомом.

Складання графіка адміністративно-громадського контролю на навчальний рік.

Інформування працівників про зміни в законодавстві про охорону праці.

Проведення навчання з класними керівниками за програмою вступного інструктажу з учнями.

Вересень

Проведення вступного інструктажу з ОП.

Забезпечення новоприйнятих працівників посадовими інструкціями.

Накази про призначення відповідальних за пожежну і електробезпеку, за організацію роботи з охорони праці в НВК та структурних підрозділах.

Накази про призначення комісії з перевірки знань, з технічного огляду будівель і споруд.

Контроль проведення інструктажів з ПБ (журнали).

Ознайомлення працівників з наказом про організацію роботи з ОП.

Забезпечення вахти списком необхідних телефонів і адрес.

Контроль за веденням журналів реєстрації інструктажів з ОП та БЖД.

Проведення навчання новоприйнятих працівників з питань ОП.

Інформаційне забезпечення ОП.

Акт технічного огляду будинків і споруд.

Наказ про протипожежний режим.

Інформування працівників про зміни в законодавстві про охорону праці.

Жовтень

Звіт з травматизму.

Проведення Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності.

Контроль підготовки НВК до роботи в зимових умовах.

Практичне заняття з відпрацювання плану евакуації.

Заняття з користування первинними засобами пожежогасіння.

Інформування працівників по зміни в законодавстві про охорону праці.

Листопад

Проведення навчання з ОП для працівників, що зайняті на роботах підвищеної небезпеки.

Контроль ведення журналів адміністративно-громадського контролю з ОП.

Нарада з ОП.

Контроль стану такелажних засобів.

Інформування працівників про зміни в законодавстві про охорону праці.

Грудень

Контроль за журналом реєстрації нещасних випадків з учнями, виконанням заходів, передбачених актами.

Оформлення акта про виконання угоди з питань ОП.

Проведення навчання з електробезпеки для неелектротехнічного персоналу.

План заходів з ОП на наступний календарний рік.

План заходів з ПБ на наступний календарний рік.

Обов’язковий медогляд працівників.

Наказ за підсумками року про стан роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності.

Інформування працівників про зміни в законодавстві про охорону праці.

Складання плану роботи служби охорони праці на наступний рік.

Графік перевірок стану умов та безпеки праці

у структурних підрозділах НВК № 9

на 2018 рік

 

Дата

Підрозділ

Предмет перевірки

12.01.2018

Усі навчальні кабінети

Стан умов та безпеки праці, наявність необхідної документації з охорони праці

18.01.2018

Кафедра виховної роботи

Журнали цільових інструктажів з охорони праці та безпеки для учнів

26.02.2018

Кабінети підвищеної небезпеки, майстерні, спортзали

Стан умов та безпеки праці, журнали адміністративно-громадського контролю за станом охорони праці

16.03.2018

Навчальна, господарська частина

Журнали реєстрації інструктажів з охорони праці на робочому місці

15.05.2018

Навчальна частина

Журнал реєстрації нещасних випадків з учнями, виконання заходів, передбачених актами

18.05.2018

Усі приміщення НВК

Стан приміщень, будівель та інженерних мереж для планування заходів з підготовки до нового навчального року

25.05.2018

Кабінети підвищеної небезпеки, майстерні, спортзали

Стан умов та безпеки праці, журнали адміністративно-громадського контролю за станом охорони праці

17.08.2018

Усі приміщення

Стан освітлення, електромереж, первинних засобів пожежогасіння, відповідність приміщень державним санітарним правилам і нормам, журнал обліку первинних засобів пожежогасіння

28.08.2018

Господарська частина

Наявність інструкцій з охорони праці на робочих місцях; забезпечення працівників засобами захисту; миючими та знешкоджувальними засобами; журнал обліку засобів індивідуального захисту; журнал обліку, перевірки та випробування електроінструменту

31.08.2018

Кабінети підвищеної небезпеки, майстерні, спортзали

Наявність необхідних інструкцій, нормативних документів з охорони праці, журналів, стан вогнегасників, аптечок, стан умов та безпеки праці

14.09.2018

Усі приміщення НВК

Стан приміщень, будівель та інженерних мереж, готовність до опалювального сезону

28.09.2018

Кабінети підвищеної небезпеки, майстерні, спортзали

Журнали реєстрації інструктажів з безпеки життєдіяльності та охорони праці

01.10.2018

Господарська частина

Журнали реєстрації інструктажів з охорони праці на робочому місці, журнал реєстрації інструктажів з пожежної безпеки

26.11.2018

Кабінети підвищеної небезпеки, майстерні, спортзали, господарська частина

Стан умов та безпеки праці, журнали адміністративно-громадського контролю за станом охорони праці, журнал обліку та огляду такелажних засобів

21.12.2018

Навчальна частина

Журнал реєстрації нещасних випадків з учнями, виконання заходів, передбачених актами

Дочірні категорії