| | vivaspb.com | finntalk.com

Графік роботи

практичного психолога

КЗЗСО «Луцький ліцей №9 Луцької міської ради»

Кицун Оксани Анатоліївни

 на 2022 – 2023 навчальний рік 

 

ПОНЕДІЛОК –

8:00 – 12:00 – практична робота

12:00 – 17:00 – підготовча робота

 

ВІВТОРОК –

8:00 – 17:00 – організаційно-методичний день

 

СЕРЕДА –

8:00 – 17:00 – практича робота

 

ЧЕТВЕР –

8:00 – 12:00 – практична робота

12:00 – 17:00 – підготовча робота

 

П’ЯТНИЦЯ  –

8:00 – 12:00 – практична робота

12:00 – 17:00 – підготовча робота

 

 

Графік роботи

 соціального педагога 

КЗЗСО «Луцький ліцей №9 Луцької міської ради»

 Гапон Зої Іванівни

  на 2022 – 2023 навчальний рік 

  

ПОНЕДІЛОК –

8:00 – 12:00 – практична робота

12:00 – 17:00 – підготовча робота

 

ВІВТОРОК –

8:00 – 17:00 – організаційно-методичний день

 

СЕРЕДА –

8:00 – 17:00 – практична робота

 

ЧЕТВЕР –

8:00 – 12:00 – практична робота

12:00 – 17:00 – підготовча робота

 

П’ЯТНИЦЯ –

8:00 – 12:00 – практична робота

12:00 – 17:00 – підготовча робота

 

Обідня перерва       13:00 – 14:00

 

 


PRAPOR


ПрапорНВК на сайт

 Положення про Герб, Гімн і Прапор

КЗ «Луцький НВК №9

Луцької міської ради»

 

   Дане ПОЛОЖЕННЯ про символіку комунального закладу «Луцький навчально-виховний комплекс №9 Луцької міської ради»(далі - Положення) визначає символи комунального закладу «Луцький навчально-виховний комплекс №9 Луцької міської ради», їх опис і порядок використання.

 

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 1.1. Символи комунального закладу «Луцький навчально-виховний комплекс №9 Луцької міської ради» складаються із Герба школи, Гімну школи і Прапора школи.

 1.2. Метою використання державних, шкільних символів Герба школи, Гімну школиі Прапорашколи у навчально-виховному процесі є:

 формування почуття свідомого громадянина України, здатного захищати її незалежність, готового взяти на себе відповідальність за добробут і безпеку своєї родини, народу.

 виховання у членів шкільного колективупочуттяпатріотизму, національної свідомості, належності до рідної землі та свого народу, політичної та правової культури, гордості за приналежність до навчального закладу, що має славну історію та традиції.

 1.3    Державна, шкільна символіки встановлюється у загальнодоступному, естетично оформленому місці.

 

  2. ПОРЯДОК ВИКОРИСТАННЯ ШКІЛЬНОЇ СИМВОЛІКИ

  

2.1.   Шкільна символіка в обов'язковому порядку застосовується при проведенні урочистих заходів (свято Першого, Останнього дзвоника, вечори зустрічі випускників школи, врученні атестатів, свідоцтв, тощо), державних, національних, регіональних, шкільних свят.

 2.2.   Шкільний прапор при вивішуванні, розміщенні серед інших прапорів має займати друге місце після державного прапора.

 2.3.   У процесіях шкільний прапор слід нести попереду, ліворуч від державного прапора.

 2.4.   Не можна виставляти ушкодженого прапора.

 2.5.   При вивішуванні, встановленні шкільний прапор не повинен торкатися землі, підлоги.

 2.6.   Шкільний прапор ні перед ким не опускається вниз. Не можна ним салютувати. Не можна схиляти його перед будь-якою особою чи предметом.

2.7.   Церемоніал внесення шкільного прапора з місця його постійного зберігання, здійснюється групою прапороносців. Прапороносці проходять інструктаж щодо правил поведінки під час церемоніалу. Члени групи прапороносців одягнені у шкільну форму. В навчальному закладі може бути кілька груп прапороносців.

 2.8.   Внесення і винос шкільного прапора повинні відбуватися за певними правилами. Якщо шкільний прапор вносять на древку, його несе прапороносець в супроводі двох асистентів. У разі внесення полотнища, його несуть чотири прапороносці широкою стороною вперед, тримаючи за кути так, щоб верхня частина була злегка піднята. Чіткість, злагодженість, краса цієї церемонії мають справляти глибокий емоційний вплив на виховання учнів. Внесення і винос шкільного прапора відбувається під звуки козацького маршу.

 2.9.   У дні жалоби шкільний прапор зі скорботною стрічкою чорного кольору приспускається (нахиляється).

 2.10. Шкільний гімн звучить під час державних, національних , шкільних урочистих заходів та свят. Його виконання здійснюється після внесення шкільного прапора.

 2.11. При внесенні шкільного прапора, виконанні шкільного гімну всі присутні стоять струнко з рівнянням на прапор.

 2.12. Герб, прапор школи встановлюються на місці постійного зберігання (вестибюль першого поверху школи, шкільний музей, кабінет директора).

2.13. Зображення герба школи допускається на офіційних документах закладу (друкованих виданнях, грамотах, пам’ятних знаках тощо).

2.14. Використання шкільної символіки без офіційного дозволу адміністрації навчального закладу не допускається.

 

3. ГЕРБ ШКОЛИ

  2.1.   Герб комунального закладу «Луцький навчально-виховний комплекс №9 Луцької міської ради» (далі — Герб) є офіційним символом школи, її гідності.

 

2.2.   На геральдичному щиті на тлі герба Волинської області зображено сову, яка тримає розгорнуту книгу. Лапами сова впирається на гілку з кетягами калини.

 Згори й знизу щит обрамлений золотою стрічкою з назвою навчального закладу і гаслом, яке було обране на конкурсі, проведеному за ініціативи учнівського парламенту.

 

Срібний хрест у червоному полі (приналежність навчального закладу до Волинської землі) є символом життя, а також символізує християнство та оборону віри Христової.

 

Червоний колір означає хоробрість, мужність, безстрашність, любов людини до свого Творця, готовність віддати життя за Бога і батьківщину.

 

Білий - чистоту і цноту.

 

Кетяги калини – традиційний символ Української держави.

 

Розкрита книга символізує так звану «книгу життя» - символ знань, просвіти та чистоти розуму.

 

Сова - емблема мудрості з часів античності, вона символізує учнів нашої школи.

 

Окуляри на очах у сови символізують життєву мудрість батьків та досвід педагогів навчального закладу.

 

Сонячне сяйво золотої стрічки, що обрамлює щит, символізує життя, добро, духовне багатство і матеріальну стабільність – це ті ідеали, до яких прагне кожна людина.

 

Гасло «Прагни, твори, досягай!» було обране на конкурсній основі з більш як 50 варіантів, запропонованих учнями, батьками і педагогами школи, це перегук давнього латинського вислову «Citius, altius, portius!» (прагни, розвивайся, досягай), запропонований до журі конкурсної комісії ученицею 9-М класу Курдельчук Тетяною.

 

2.3. Зображення Герба може бути розміщеним:

 а)      у фойє школи;

 б)      у кабінетах школи, у класних куточках;

 в)      у шкільній газеті;

 г)       на офіційному web-сайті;

Допускається використання зображення Герба в якості святкового оформлення шкільних заходів.

 

  

4. ГІМН ШКОЛИ

 4.1    Офіційним Гімном комунального закладу «Луцький навчально-виховний комплекс №9 Луцької міської ради» є «Гімн НВК №9», музика Олега Петрова, слова Олега Петрова і Володимира Бича.

 4.2.   Гімн школи є невід'ємною частиною шкільної символіки, яка відтворює індивідуальність навчального закладу.

 4.3.   Шкільний Гімн звучить під час державних, національних , шкільних урочистих заходів та свят. Його виконання здійснюється після внесення шкільного Прапора. Привиконанні шкільного Гімну всі присутні стоять струнко з рівнянням на прапор.

 4.2.   Гімн виконується в особливо урочистих випадках: на святкових лінійках, та спортивних змаганнях.

 

  5. ПРАПОР ШКОЛИ

 

5.1.   Прапор комунального закладу «Луцький навчально-виховний комплекс №9 Луцької міської ради» - це офіційний символ школи.

 5.2    Прапор школи – це полотнище синього кольору з зображеним на ньому гербом навчального закладу, що символізує море знань, на хвилях якого пливе шкільний корабель, щоб безперервно відкривати нові острови науки, це знак довіри і благородних помислів.

 5.3.   Відношення ширини Прапора до довжини ­ 2:3.

 5.4.   При відтворенні Прапора повинна бути забезпечена його відповідність оригіналу.


  

6.ПОРЯДОК ЗБЕРІГАННЯ І ВИКОРИСТАННЯ

 ПРАПОРА ТА ГЕРБА ШКОЛИ

 6.1.   Зразок Прапора та Герба постійно зберігається в робочому кабінеті директора НВК.

 6.2.   Виключне право користуватися і розпоряджатися Прапором та Гербом належить директору школи, за погодженням з педагогічною радою школи.

 6.3.   Використання Прапора та Герба в інших випадках та іншими юридичними і фізичними особами дозволяється лише з рішення директора і тільки у відповідності з діючим законодавством України і даним Положенням.

 6.4.   Прапор може розміщуватися:

 в кабінеті директора, музеї НВК;

 в актовій залі під час проведення урочистостей;

 6.5.   Зображення герба може розміщуватися:

 в шкільних кабінетах;

 на фронтоні приміщення;

 на документах;

 на офіційному web-сайті НВК;

 на Почесних грамотах та інших нагородах.

 6.6.   Допускається використання Прапора:

 для святкового оформлення шкільних урочистостей;

 у інших випадках за погодженням директора навчального закладу.

 

 

КМСД Луцького МВ

Головне управління Національної поліції
у Волинській області

Наш навчальний заклад обслуговує інспектор з ювенальної превенції сектора превенції  Луцького ВП, старший лейтенант поліції  Лук’янчук Марко Васильович.

З приводу повідомлень Ви можете звертатись за телефоном:(0332) 24-83-57, а також за адресою: м. Луцьк, вул. Грибоєдова, 2 (302 каб.)

 

 

Це треба знати кожному!

План роботи служби охорони праці на 2019 рік

Місяць

Заходи

Січень

Підписання угоди з ОП на новий календарний рік.

Контроль за журналами реєстрації інструктажів з безпеки з учнями.

Звіт з травматизму.

Інформування працівників про зміни в законодавстві про охорону праці.

Лютий

Контроль ведення журналів адміністративно-громадського контролю з ОП.

Нарада з ОП.

Інформування працівників про зміни в законодавстві про охорону праці.

Контроль стану засобів індивідуального захисту, електроінструменту.

Березень

Інформування працівників про зміни в законодавстві про охорону праці.

Контроль за веденням журналів реєстрації інструктажів з охорони праці у майстернях обслуговуючої праці та трудового навчання.

Контроль журналів реєстрації інструктажів з ОП на робочому місці.

Квітень

Проведення тижня ОП.

Проведення Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності.

Звіт з травматизму.

Практичне заняття з відпрацювання плану евакуації.

Інформування працівників по зміни в законодавстві про охорону праці.

Травень

Контроль журналу реєстрації нещасних випадків з учнями, виконання заходів, передбачених актами.

Проведення навчання з електробезпеки (ІІІ група).

Акт технічного огляду будинків і споруд.

Контроль ведення журналів адміністративно-громадського контролю з ОП.

Наказ про підготовку до нового навчального року.

План організаційних та ремонтних робіт, що необхідно виконати до початку нового навчального року.

Нарада з ОП.

Перегляд і доповнення інструкцій з ОП.

Підготовка розділу «Охорона праці» до плану роботи НВК на наступний навчальний рік.

Підготовка документації з охорони праці для пришкільного табору.

Інформування працівників про зміни в законодавстві про охорону праці.

Червень

Контроль ведення журналів реєстрації інструктажів з питань охорони праці.

Оформлення акта про виконання угоди з ОП.

Липень

Контроль за виконанням вимог ОП при проведенні ремонту.

Забезпечення нормативними документами з охорони праці.

Надання методичної допомоги при складанні інструкцій з ОП.

Серпень

Перегляд програм вступного, первинного інструктажу.

Контроль стану протипожежних засобів.

Перегляд положень, що діють у НВК.

Перевірка захисного заземлення й опору ізоляції електромережі.

Контроль забезпечення робочих місць засобами захисту.

Контроль проведення інструктажів на робочому місці.

Перевірка ЗІЗ (акти, протоколи).

Контроль стану охорони праці та оформлення актів на дозвіл проведення навчальних занять у кабінетах фізики, хімії, біології, інформатики, майстернях, спортзалах.

Перевірка надійності кріплення спортивного обладнання.

Контроль наявності інструкцій з охорони праці в навчальних кабінетах школи, майстернях, спортзалах та інших приміщеннях, де це передбачено відповідними нормативними актами.

Контроль наявності плану заходів щодо попередження дитячого дорожньо-транспортного травматизму.

Огляд освітлення.

Контроль наявності акта опосвідчення технічного стану електроустановок.

Контроль забезпечення миючими і знешкоджувальними засобами.

Контроль забезпечення спецодягом.

Коректування правил внутрішнього трудового розпорядку, погодження з профкомом.

Складання графіка адміністративно-громадського контролю на навчальний рік.

Інформування працівників про зміни в законодавстві про охорону праці.

Проведення навчання з класними керівниками за програмою вступного інструктажу з учнями.

Вересень

Проведення вступного інструктажу з ОП.

Забезпечення новоприйнятих працівників посадовими інструкціями.

Накази про призначення відповідальних за пожежну і електробезпеку, за організацію роботи з охорони праці в НВК та структурних підрозділах.

Накази про призначення комісії з перевірки знань, з технічного огляду будівель і споруд.

Контроль проведення інструктажів з цивільного захисту (журнали).

Ознайомлення працівників з наказом про організацію роботи з ОП.

Забезпечення вахти списком необхідних телефонів і адрес.

Контроль за веденням журналів реєстрації інструктажів з ОП та БЖД.

Проведення навчання новоприйнятих працівників з питань ОП.

Інформаційне забезпечення ОП.

Акт технічного огляду будинків і споруд.

Наказ про протипожежний режим.

Інформування працівників про зміни в законодавстві про охорону праці.

Жовтень

Звіт з травматизму.

Проведення Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності.

Контроль підготовки НВК до роботи в зимових умовах.

Практичне заняття з відпрацювання плану евакуації.

Заняття з користування первинними засобами пожежогасіння.

Інформування працівників по зміни в законодавстві про охорону праці.

Листопад

Проведення навчання з ОП для всіх працівників.

Контроль ведення журналів адміністративно-громадського контролю з ОП.

Нарада з ОП.

Контроль стану такелажних засобів.

Інформування працівників про зміни в законодавстві про охорону праці.

Грудень

Контроль за журналом реєстрації нещасних випадків з учнями, виконанням заходів, передбачених актами.

Оформлення акта про виконання угоди з питань ОП.

План заходів з ОП на наступний календарний рік.

План заходів з ПБ на наступний календарний рік.

Обов’язковий медогляд працівників.

Наказ за підсумками року про стан роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності.

Інформування працівників про зміни в законодавстві про охорону праці.

Складання плану роботи служби охорони праці на наступний рік.

 

Додаток 1

до наказу директора Луцького НВК № 9

210-одвід 30.08.2019 р.

 

ГРАФІК

проведення адміністративно-громадського контролю за станом охорони праці у Луцькому НВК № 9 на 2019-2020 н.р.

№ з/п

Предмет контролю

Терміни

Відповідальні особи

1

Перевірка стану робочих місць учнів, справності обладнання, пристосувань та інструментів, виявлення відхилення від правил техніки безпеки, виробничої санітарії та інших правил охорони праці до початку навчання.

щоденно

Вчителі-предметники

2

Перевірка стану справ з охорони праці і безпеки життєдіяльності в кабінетах, майстернях, спортзалах та на інших навчально-виробничих ділянках

30.09.2019,

30.10.2019,

29.11.2019,

27.12.2019,

27.01.2020,

27.02.2020,

27.03.2020,

27.04.2020,

27.05.2020

Лігоцька Н.П.,

Гаврук В.О.,

завідувачі кабінетів підвищеної небезпеки, майстерень, спортзалів

3

Контроль стану охорони праці в НВК

29.11.2019,

27.02.2020,

27.05.2020

Дубина О.Д.,

Братущак І.Г.,

Ходомай В.П.

Коновалюк Ю.В.

4

Обговорення результатів перевірки на нарадах при директорові, профспілкових зборах, спільних засіданнях адміністрації та профспілки НВК

протягом року

Дубина О.Д.,

Лігоцька Н.П., Братущак І.Г.

 

 

Президент школи-ліцею

prezident Chklarukna sayt

Шклярук Анна, учениця 10-Ф класу

 

Структура учнівського парламенту


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План заходів

Луцького НВК №9

з питань комп’ютеризації та інформатизації

навчально-виховного процесу

на 2016-2017 н.р.

Заходи

Термін виконання

Відповідальні

 

1.             

Продовжити роботу педагогічного та учнівського колективів у режимі експериментальної діяльності Всеукраїнського рівня  за темо «Методологія педагогічного проектування комп’ютерно-орієнтованого середовища навчання дисциплін природничо-математичнного циклу в старшій школі»(2 рік)

Протягом року

Дубина О.Д.,

заступники директора,

голови методичних об’єднань

2.             

Забезпечити участь учителів інформатики в роботі міської опорної школи з питань комп’ютеризації навчального процесу та впровадження нових інформаційних технологій.

Відповідно до графіка управління освіти,

4 рази в рік

Лігоцька Н.П.,

учителі інформатики

3.             

Практикувати дистанційне навчання  та здачу сертифікаційного тесту за програмою «Курс цифрових технологій» від Microsoftвчителів школи, що атестуються.

січень-лютий

2017р.

Лігоцька Н.П.,

Чаус М.Л.,

Янчук О.М.

4.             

Забезпечити повноцінне функціонування веб-сайту НВК за адресою www.nvk-9.lutsk.ua. Оновити інформацію на основних розділах сайту, розміщувати новини з життя закладу.  

До 01.10.2016р., постійно протягом року

Лігоцька Н.П.,

Лабнюк О.М., голови методичних обєднань

5.             

Продовжити викладання спецкурсів з інформатики «Основи створення комп’ютерних презентацій», «Основи Інтернету», «Основи програмування», курсу інформаційних технологій  у 10-11 класах.

З 01.09.2016

Лігоцька Н.П.,

вчителі інформатики

 

6.             

Продовжити використання  ПЗНП протягом навчального року на базі комп’ютеризованих предметних кабінетів, кабінетів інформатики №29, 30, КІІКТ №68.

 

Протягом року

Лігоцька Н.П.,

Сагайдак В.В.,

Чаус М.Л.,

вчителі-предметники

7.             

Поновити комп’ютерні бази даних вчителів і учнів НВК.

До 01.11.2016

Лігоцька Н.П.,

Волинець Я.Ю.,

класоводи, класні керівники

8.             

Забезпечити участь у міській та обласній виставці педагогічних технологій.

Березень- травень

2017

Лігоцька Н.П.

Чаус М.Л.,

голови методичних обєднань

9.             

Індивідуальна робота з обдарованими дітьми по підготовці до олімпіад, конкурсів-захистів, турнірів з інформатики та базових дисциплін з використанням Інтернет-ресурсів на базі кабінетів інформатики №29, 30, КІІКТ №68, предметних кабінетів, підключених до мережі Інтернет.

Постійно, протягом року

Лігоцька Н.П.,

голови методичних обєднань,

 вчителі-предметники

10.        

Поповнити кабінети інформатики підручниками та посібниками відповідно до вимог програм, фаховою літературою з предмета.

Протягом року

Дубина О.Д.,

Лігоцька Н.П.,

завідувачі

кабінетами

11.        

Передплатити  періодичну фахову пресу  з інформатики.

До 01.11.2016

Дубина О.Д.,

Ігнатович Н.Л.,

вчителі інформатики

12.        

Забезпечити доступ шкільної мережі до мережі Інтернет. Продовжити функціонування електронної пошти закладу та електронного документообігу. Підключити до мережі Інтернет  комп’ютеризовані предметні кабінети.

Постійно, протягом року

Дубина О.Д.

Лукавий П.М.,

Волинець Я.Ю.,

зав.кабінетами

 

13.        

Забезпечити підключення та функціонування шкільної бібліотеки у мережі Інтернет.

Протягом року

Ігнатович Н.Л.,

Лукавий П.М.

14.        

Взяти участь у  ІІ Всеукраїнській олімпіаді з інформаційних технологій, Волинській обласній інтернет-олімпіаді з програмування, інтернет-мультимедійних проектах, інтернет-конкурсах  від фірми ІNТЕL, MICROSOFT.

Протягом року, відповідно до графіка

Лігоцька Н.П.,

вчителі інформатики,

голови предметних комісій

15.        

Залучити до навчання вчителів-предметників за тренінг-курсом  “Інтел. Навчання для майбутнього(v.10.0)”.

Протягом року

Лігоцька Н.П.

Лабнюк О.М.

16.        

Регламентувати роботу кабінетів інформатики №29,30, інформаційно-комунікаційних технологій №68 з врахуванням годин для індивідуальної роботи вчителів, проведення  уроків з інших базових предметів, консультацій для вчителів-предметників, апробації ПЗНП, інтернет-годин для вчителів та учнів.

До

 01.10.2016

Лігоцька Н.П.,

Лабнюк О.М.,

Волинець Я.Ю.,

Янчук О.М.,

Лукавий П.М.

17.        

Розвиток інформаційно-освітнього простору закладу: проведення семінарів, відкритих уроків та позакласних занять у рамках «Декади інноваційного уроку»,  Тижня молодого педагога,  творчого звіту вчителів, що атестуються, виховних годин, загальношкільних свят, захисту педагогічних та учнівських портфоліо тощо.

Протягом року

Заступники директора,

учителі школи

18.        

Продовжити  вивчення інформатики у початковій школі за програмою «Сходинки до інформатики». Забезпечити участь учнів в  ІІІ Малій олімпіаді з інформатики.

Протягом року,

березень 2017

Лігоцька Н.П.,

Лабнюк О.М.,

Винник О.В.

19.        

Розпочати вивчення інформатики у 8 класах, продовжити вивчення інформатики у 5,6,7 класах за новим Державним стандартом, розпочати вивчення  навчального предмета «Інформаційні технології» у 9-х класах,  продовжити вивчення  навчального предмета «Інформаційні технології» у 10,11 класах. Придбати необхідну літературу для викладання предметів за відповідними програмами.

З 01.09.2016р.

Лігоцька Н.П.,

вчителі інформатики

20.        

Інсталювати вільне програмне забезпечення та ПЗ навчального призначення на ПК предметних кабінетів та ПК каб. №29, 30, 68.

До 01.11.2016

Лабнюк О.М.,

Волинець Я.Ю.,

Лукавий П.М.,

Янчук О.М.

21.        

Активізувати роботу щодо впровадження дистанційного навчання  для учнів  з  використанням онлайнових освітніх ресурсів вчителів, веб-сайту НВК.

Протягом року

Лігоцька Н.П.,

Лабнюк О.М.,

вчителі-предметники

22.        

Обладнати кабінет інформатики для початкової школи, здійснити ремонт електромережі в каб.№29 з метою підключення настільних ламп.

До 01.11.2016

Дубина О.Д.,

Лігоцька Н.П.,

Винник О.В.,

Лабнюк О.М.

23.        

Регламентувати роботу кабінету №31 з врахуванням індивідуальної роботи вчителів із засвоєння методики роботи з мультимедійною дошкою, проведення уроків інших шкільних дисциплін з використанням мультимедійної дошки та інтерактивних методик навчання.

До 01.10.2016

Лігоцька Н.П.,

Федорович Т.І.,

вчителі- предметними

24.        

Розпочати роботу закладу та педагогів в мережі «Партнерство в навчанні», конкурсах фахової майстерності від Microsoft, продовжити процес електронної атестації педагогів.

Протягом року

Лігоцька Н.П.,

Чаус М.Л.,

вчителі-предметники

25.        

Забезпечити стабільну роботу закладу у проекті «Україна. ІСУО»

З 01.09.2016 р.

Протягом року

Лігоцька Н.П.,

вчителі інформатики

 

 

 

Графік

чергування адміністрації

на 2016-2017 н. р.

 

Черговий адміністратор

День тижня

Час чергування

1

Лігоцька Н.П.

Понеділок

07.40-17.15

Носалюк В.Ф.

Вівторок

07.40-17.15

Крутова О.І.

Середа

07.40-17.15

Сагайдак В.В.

Четвер

07.40-17.15

Чаус М.Л.

П’ятниця

07.40-17.15

 

 

 

 

Режим роботи у 2019-2020 н.р.

     I зміна:  8.10 – 15.35  (1-11 класи)

     1,5 зміна: 12.00 – 17.20 ( 3-Б, 3-В, 3-Г, 3-Д, 4-Б, 4 -В, 4-Д  класи поч. школи)

     За п’ятиденним робочим тижнем – 1-7 класи

     За шестиденним робочим тижнем – 8-11 класи

 Мова навчання - українська

 

 

РОЗКЛАД ДЗВІНКІВ

(Понеділок- п'ятниця)

І зміна

1.          810 – 855 (10 хв.)

2.          905-950 (15 хв.)

3.          1005-1050 (15 хв.)

4.          1105-1150 (10 хв.)

5.          1200-1245 (10 хв.)(1,5 зміна)

6.          1255-1340 (10 хв.)  

7.          1350-1435 (15 хв.)

8.          1450- 1535(10 хв.)

9.          1545- 1630(5 хв.)

10.        1635- 1720(10 хв.)

11.        1730- 1815

 

 РОЗКЛАД ДЗВІНКІВ

(Субота)

І зміна

1.          810 – 855(5 хв.)

2.          900-945(5 хв.)

3.          950-1035(10 хв.)

4.          1045-1130 (10 хв.)

5.          1140-1225 (5 хв.)

6.          1230-1315 (5 хв.)

 

   

 

 

Мережа класів Луцького НВК №9 на 2018-2019 н.р.

План роботи

Піклувальної ради Луцького НВК №9 на 2017-2018 н.р.

Жовтень

1.     Інформація про фонди розвитку шкіл.

2.     Про розподіл обов’язків  між членами Піклувальної ради.

3.     Про затвердження плану роботи Піклувальної ради на 2017-2018 н.р.

4.     Про харчування учня 4-Д класу Гулюка М., учениці 2-Д класу Гулюк С., учениці 4-А класу Луцюк А.

5.     Про придбання сервера з метою створення локальної комп’ютерної мережі.

6.     Про матеріальне заохочення скарбника школи.

7.     Про затвердження витрачених коштів.

 Лютий

1.     Про організацію творчого звіту учасників художньої самодіяльності школи-ліцею.

2.     Про ремонт службових приміщень школи.

3.     Про ремонт підсобних приміщень їдальні.

4.     Про затвердження витрачених коштів.

 Травень

1.     Про організацію свята Останнього дзвоника.

2.     Про організацію випускних вечорів учнів 9-х і 11-х класів.

3.     Про організацію свята Науки.

4.     Про організацію табору на базі НВК №9 для літнього оздоровлення школярів.

5.     Про ремонтні роботи та заміну підлоги на першому поверсі.

6.     Про заміну підлоги в учительській.

7.     Про ремонтні роботи про підготовці школи до нового навчального року.

8.     Про затвердження витрачених коштів

Список

членів Піклувальної ради

Луцького навчально-виховного комплексу №9

на 2018-2019 н.р.

1.     Шкода Сергій Іванович (7-Б) голова ради

2.   Козуб Катерина Титівна (10-М) – заступник голови ради

3.   Козловська Наталія Михайлівна (11-Ф) – секретар ради

4.   Побережна Вікторія Олександрівна (2-А, 8-А) – відповідальна за навчальну роботу

5.   Єрко Андрій Віталійович (2-Б) – відповідальний за роботу з обдарованими дітьми

6.   Кузьменко Віталій Макарович (7-А)  – відповідальний за роботу з дітьми  пільгових категорій

7.   Манзій Ірина Володимирівна (8-А) – відповідальна за гурткову та спортивно-масову роботу

8.   Обертас Ірина Олегівна (1-А, 11-М) – відповідальна за виховну роботу, організацію дозвілля учнів

9.   Ващук Роман Миколайович (1-В) – відповідальний за зв’язки з громадськістю

 

 

Дочірні категорії