Вітаємо з перемогою не ІІ Всеукраїнській олімпіаді з математики для учнів 5-7 класів
- Деталі
- Автор: Адміністратор
-
Категорія: Новини
-
Опубліковано: 24 травня 2019
-
Перегляди: 8544
Юні математики НВК Антон Добровольський і Денис Майко стали призерами ІІ Всеукраїнської олімпіади з математики для учнів 5-7 класів, продемонструвавши хороші знання, гнучкість та оригінальність мислення, здатність до абстрагування й уміння працювати з абстрактними об’єктами, розвинутість писемного математичного мовлення, вміння застосовувати дослідницький підхід до розв’язування складних задач, високий рівень культури пізнавальної діяльності, наполегливість, творчість, прагнення до перемоги.
09-12 травня 2019 року під егідою Київського національного університету імені Тараса Шевченка відбулася ІІ Всеукраїнська олімпіада з математики для учнів 5-7 класів, у якій взяв участь 61 учень з різних областей України.
Заходи, передбачені програмою олімпіади були проведені на факультеті комп’ютерних наук та кібернетики та в Інституті післядипломної освіти Київського національного університету імені Тараса Шевченка
Велику організаційну роботу з підготовки школярів до участі в олімпіаді забезпечили викладачі кафедри алгебри і математичного аналізу Мекуш Оксана Григорівна, Волошина Тетяна Володимирівна, Федуник-Яремчук Оксана Володимирівна, Філозоф Леонтій Іванович.
Діти працювали за навчальною програмою, спеціально укладеною працівниками ВІППО Трачук Тетяною Володимирівною та Сусем Сергієм Івановичем у співпраці з Демянчук Світланою Миколаївною, Олідою Іриною Ярославівною, учителями математики НВК.
Вже другий рік поспіль можливість взяти участь в олімпіаді юні математики отримують завдяки підтримці Фонду Ігоря Палиці «Тільки разом», який профінансував витрати на дорогу, проживання і харчування дітей та вчителя – керівника команди.
Живемо і працюємо з надією на те, що діти, яких навчаємо, повірять у силу математики. Прагнемо передати їм своє захоплення цією наукою. Нас ніколи не полишає віра в те, що незабаром їхня зацікавленість шкільними математичними задачами переросте в любов до математики як науки.