| | vivaspb.com | finntalk.com

Крок до вершин математики

     2 квітня 2018 року 17 учнів 5-х класів НВК взяли успішно участь у міських змаганнях "Крок до вершин математики". У номінації "олімпіада" нагородили Єфімову Оксану (І місце), Голодняк Катерину (ІІІ місце).
Дипломи переможців одержали також наші вихованці у номінації "захист проектів": Плахотна Анастасія (І місце), Добровольський Антон (І місце), Шмігель Макар (І місце), Уласевич Оксана та Ганайчук Софія (І місце), Симонюк Ірина та Михалевич Софія (І місце), Шваліковський Роман (ІІ місце), Батіна Дарія (ІІ місце), Семенюк Ярослав (ІІ місце), Яцюк Максим (ІІ місце), Дубина Роман (ІІІ місце), Киричук Вероніка (ІІІ місце).
В номінації "культурна програма" виступили Олексюк Валерія та Ребрина Ірина.
     Радіємо першим перемогам наших п'ятикласників. Зичимо нових вагомих досягнень. 
Детальніше...

Привітання з перемогою в Інтел Еко 2018

Вітаємо!!!

Учнів НВК №9  Тимчій Анну, 11-М клас, Євдокімову Вероніку, 10-М клас, Хабазняка Владислава, 9-А клас, Жулковську Злату, 9-М клас , та їх наставника   Багно Олену Миколаївну із перемогою у Всеукраїнському конкурсі "Інтел Еко-2018".

 

Новорічні подарунки для солдатів

Напередодні 2018 року вихованцями школи були виготовлені новорічні подарунки для солдатів. Учні 7-Г та 8-М класів зробили сувеніри. Школярі 1-4 класів зібрали солодощі. Подарунки отримали солдати роти "Січ" Київського полку. Вони висловлюють щиру подяку учням, батькам, та педагогам школи.

Детальніше...

Міський конкурс-захист

Вітаємо!

24 грудня 2017 року відбувся міський етап конкурсу – захисту учнівських наукових робіт. Абсолютну перемогу в секції «Педагогіка» відділення філософії та суспільствознавства) здобула учениця 10-М класу нашого навчального закладу Ковальчук Вікторія (наукові керівники Бєлкіна – Ковальчук О.В., Гапон З.І.; учителі базової дисципліни Дубина О.Д., Шестакова Н.Б.).

Детальніше...

Педагогічні консиліуми

Успіху досягаємо разом!

Період адаптації до навчання у п’ятому класі є одним із найважчих періодів шкільного життя. Стан дітей у цей період з педагогічної точки зору характеризується низькою організованістю, неуважністю й недисциплінованістю на уроках, зниженням інтересу до навчання і його результатів; із психологічної – зниження самооцінки, високим рівнем ситуативної тривожності. Подоланню труднощів цього періоду сприяє цілеспрямована координація дій учасників навчально-виховного процесу.

Детальніше...