| | vivaspb.com | finntalk.com

Зустрічало учасників семінару управління освіти міста: Гребенюк О.В., начальник управління освіти, Силка Т.О., заступник начальника, начальник відділу ДЗСПО управління освіти, Лещенко З.Б., начальник відділу КМЗ управління освіти.  Відкриваючи  захід , Соломіна Т.О., заступник начальника управління освіти, науки та молоді ВОДА, Олешко П.С., ректор ВІППО, кандидат історичних наук, доцент, Гребенюк О.В., начальник управління освіти міста, Вітюк В.В., проректор ВІППО, кандидат педагогічних наук, доцент,  наголосили на актуальності теми заходу. 

Директор НВК Дубина О.Д. презентував присутнім свій погляд на питання «Управління процесом впровадження інновацій у НВП  як один із засобів створення позитивного іміджу закладу». У виступі він наголосив, що найважливішим в організації роботи з  дітьми є створення загального «поля креативності».  Цьому у повній мірі сприяє дослідно-експериментальна робота, яка об’єднує школярів, педагогів, науковців.  У нашому навчальному закладі  діють експерименти обласного та Всеукраїнського рівнів: «Інтелектуально-духовний розвиток школяра в умовах інноваційного освітнього середовища», «Розвиток асоціативного мислення на початковому етапі навчання іноземної мови», «Варіативні моделі комп’ютерно орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі». Саме наукові працівники допомагають школі відчути пульс актуальних освітніх змін, виробити стратегію подальшого руху, стимулюють до пошуку та впровадження нового. 

Заступники директора з навчально-виховної роботи Чаус М.Л.,       Сагайдак В.В.  розповіли про організаційні та методичні засади запровадження інновацій та дослідно-експериментальної діяльності в навчально-виховний процес НВК, що сприяє професійному зростанню всіх учасників творчого процесу, виникненню стійкої внутрішньої мотивації педагогів та учнів  до самовдосконалення і успіху.

Крутова О.І., заступник директора з виховної роботи, та педагоги        Стадник Н.Р., Занюк Н.П.  наголосили на тому, що  інноваційний метод асоціативних символів – це історія великої співпраці, яка розвиває  асоціативне мислення вихованців, стимулює їх бажання вивчати іноземну мову і творить учителя-новатора.