| | vivaspb.com | finntalk.com

                                                                                Шановні колеги!

 

            Аналіз рівня навчальних досягнень учнів за 2015-2016 н.р.

Станом на 27.05.2016 року у 2-4 класах НВК №9 навчається 419 учнів. З них мають високий рівень навчальних досягнень  - 209 учнів (50%); достатній – 196 учнів (47%); середній – 14 учнів (3%).

Загалом у 2-4 класах  97% учнів навчаються на високому і достатньому рівнях, що на 17 % більше, ніж у І семестрі 2015-2016 н.р.

         У 5-11 класах  навчається 739 учнів. З них мають: високий рівень навчальних досягнень - 164 учні (22%),

            достатній - 387 учнів (52%)

            середній – 184 учні (25%)

            початковий – 4 учні(1%).

Отож, в  5-11 класах закладу  75% учнів навчаються на високому і достатньому рівнях, що на 10% більше, ніж в І семестрі 2015-2016 н.р.

У розрізі паралелей класів:

- в 5-9 класах високий і достатній рівень у 449 учнів (74%);

-    в  10-11 класах на високому і достатньому рівнях навчається 102 учні(78%).

      Найвищий творчо-конструктивний рівень навчальних досягнень учнів середніх класів у 5-А(100%), 6-Б (100%), 9-П(100%)(класні керівники Багно О.М., Федорович Т.Г., Міневич О.Г.); серед ліцейних класів  - у 10-П(91%),      11-М(93%)  (куратори Федорків С.М., Кушнір Н.Н.).

      Найнижчий творчо-конструктивний рівень навчальних досягнень учнів середніх класів у 6-В(39%), 7-Б(54%), 7-В (50%), 8-Ф(40%), 9-Ф(8%) (класні керівники Ходаковська Т.В., Кузьміна О.І., Куракова Р.О., Ковальчук Л.В.,    Данилюк С.Я.); серед ліцейних класів  - у 10-Ф(71%), 11-А(54%)  (куратори    Олійник О.Є., Андрикевич В.В.)

                                                                                            

      На основі звітів класних керівників, кураторів та перевірки класних журналів встановлено, що:

-          13(2%) учнів тільки з одного предмета мають бали достатнього рівня, всі інші - високого рівня;

-          37(5%) учнів отримали лише з 1-го предмета бали середнього рівня, а всі інші високого та достатнього;

-          121(16%) учнів школи з трьох і більше предметів оцінені балами середнього рівня; найбільше таких учнів у 6-В(13 уч.), 7-Б(10 уч.),             7-В(12 уч.), 8-Ф(11 уч.), 9-Ф (12 уч.); найбільшу кількість балів середнього рівня мають Жук В.(7-Г)- 15 оц., Павлик І.(7-Г)- 13 оц., Чепела Б.(7-В)-     13 оц., Сімонов О.(7-Б)- 15 оц., Левчук О.(7-Б)- 13 оц., Саваринська Є.(7-В) – 14 оц., Садлей В. (7-В) – 13 оц., Цвєтков О.(8-П)- 13 оц.,

-          4(1%) учнів закінчили навчальний рік з балами початкового рівня:      Платко Г., Ришко Т., Якубяк І.(6-В кл.), Жук В.(7-Г кл.)

  З метою  збереження принципу наступності між початковою школою та основною школою, вивчення рівня адаптації до навчання у 5-х класах, рівня засвоєння навчального матеріалу відповідно до нового Державного стандарту середньої освіти проаналізовано рівень навчальних досягнень учнів 5-их класів.    Із 126  учнів 5-их класів навчаються на високому рівні – 46 (37%), достатньому –62 (49%), середньому –18 (14%).

Порівняльний аналіз перехідних балів з початкової школи та результатів навчальних досягнень за навчальний рік у 5-их класах показав, що:

·    продовжують навчатись на високому рівні в 5-х класах  44учні(35%);

·    почали навчатись на високому рівні в 5-му класі 2 учні(2%);

·    навчались в початковій школі на високому рівні, але отримали бали достатнього рівня 10 учнів(8%);

·    4(3%) учні 5-Г класу почали навчатись на творчо-конструктивному рівні;

·    5(4%) учнів отримали бали середнього рівня, хоча в початковій школі навчалися на достатньому.

                                                                                                            (Додаток 12)

У 2015-2016 н.р. у 7-их класах  впроваджується новий Державний стандарт середньої освіти. Загалом з 121 учня 7-их класів 22(18%) навчаються на високому рівні, 58(48%) – на достатньому, 40(33%) – на середньому, початковому- 1 учень(1%). 2 учні 7-их класів отримали тільки один бал достатнього рівня з одного предмета(Кантерук К., геометрія, Ярощук А., алгебра 7-В), 4 учні отримали по одному балу середнього рівня тільки з одного предмета, 1 учень (Жук В., 7-Г) отримав бал початкового рівня «3» з біології (вч.Багно О.М.)

 

                                      Результати ДПА

Початкова школа

  Звіт1

Основна школа

 Звіт2

Старша школа

Звіт3

  

Забезпеченість кадрами

У  2015-2016 н.р. в НВК працювали 135 педагогів  (чоловіків- 26, жінок- 109). З них за основним місцем роботи 105 педагогів. Із загальної кількості педагогічних кадрів:

вчителі вищої кваліфікаційної категорії – 88,

першої – 10,

другої – 11,

спеціаліст – 26,

старший учитель – 21,

учитель-методист – 40

заслужений учитель України - 1

Забезпеченість кадрами – 100%. Викладач «Захисту Вітчизни»  Фурман О.Л. був мобілізований, його обов’язки виконували педагоги школи.

 

Забезпечення кваліфікованими педагогічними кадрами,

які дають результат

 Всього дітей шкільного віку проживає у мікрорайоні нашої школи (з 6 до 18 років) станом на 14.09.2015 – 726.

Кількість дітей 6-ти річного віку у мікрорайоні станом на 20.05.2016, згідно нового переліку вулиць – 42 з них 2008 р.н. – 3, з 2009р.н.-39.

Всього дітей з нашого мікрорайону у 2015-2016н.р. навчалося у НВК - 229

Сьогодні, користуючись нагодою, хочу подякувати кожному з вас, хто перепис мікрорайону проводить сумлінно, вважаючи на всю важливість цієї ділянки роботи.

Звітуючи про результати 2015-2016 н.р., хочу нагадати, що головними орієнтирами в організації роботи з обдарованими дітьми були:

- впровадження оптимального режиму навчального процесу;

- організація педагогічної діяльності вчителів, спрямованої на забезпечення продуктивного навчання учнів;

- організація діяльності експериментальної роботи;

- раціональне використання матеріальних, кадрових та фінансових ресурсів.

Про правильність обраних орієнтирів свідчать результати нашої праці.

З гордістю хочеться пригадати, що на міському святі «Учень року - 2016» преміювали 15 учнів нашого НВК, а саме:

-          Шкоду Костянтина, 4-Б клас – за успіхи у художній самодіяльності;

-          Куяву Богдана, 9-М клас – за високі досягнення у спорті;

-          Севрюкова Сергія, 9-А клас – за успіхи у художній самодіяльності;

«Кращі з предмета-2016»:

-          Обертас Андрій, 8-М клас;

-          Приступа Костянтин, 8-А клас;

-          Єфімов Андрій, 11-М клас;

«Кращі у галузі учнівських дискусій-2016»:

-          Рибачок Дмитро, 11-М клас;

-          Федонюк Юрій, 11-М клас;

-          Юхимюк Тетяна, 11-М клас;

-          Хомутенко Марта, 11-М клас;

-          Михалюк Максим, 10-М клас;

-          Пеньковська Софія, 9-А клас.

«Кращі у галузі учнівських наукових досліджень-2016»:

-          Тимчій Анна, 9-М клас.

«Високі навчальні досягнення»:

-          Козуб Марина, 10-М клас;

-          Вілігурський Артур, 11-М клас.

На обласному святі «Волинь - край обдарованих» було нагороджено 8 наших учнів, які досягли високих результатів на Всеукраїнських олімпіадах, турнірах, конкурсах-захистах наукових досліджень та 4 наставників.

Стипендіатами голови облдержадміністрації стали Козуб Марина, 10-М клас, Вілігурський Артур, 11-М клас, Тимчій Анна, 9-М клас.

Стипендіатом Волинської обласної ради- Хомутенко Марта, 11-М клас.

Грамотами управління освіти, науки та молоді облдержадміністрації і грошовими винагородами нагороджені: Єфімов Андрій, 11-М клас, Обертас Андрій, 8-М клас, Приступа Костянтин, 8-А клас, Пеньковська Софія, 9-А клас.

Нагородили почесними грамотами Волинської обласної державної адміністрації та грошовими винагородами: Рибку Олену Борисівну, Малу Оксану Леонідівну Доброжанську Світлану Сергіївну, Данилюк Світлану Ярославівну.

Такі результати 2015-2016н.р. стали можливими завдяки системі індивідуального педагогічного супроводу здібних дітей та злагодженій співпраці з викладачами різних факультетів СНУ імені Лесі Українки, ВІППО.

Впродовж навчального року учні відвідували 59 спецкурсів, факультативів та індивідуальних занять. Члени наукового учнівського товариства активно брали участь у науково-практичних конференціях різних рівнів (Тимчій Анна – 9-М клас, Бондар Ярослав – 10-М клас, Юхимюк Тетяна – 11-М клас).

У цьому навчальному році ми успішно стартували з двох експериментальних тем:

-       «Варіативні моделі комп’ютерно-орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі»

(керівник: Гриб’юк О.О. кандидат педагогічних наук, провідний науковий співробітник Інституту інноваційних технологій і засобів навчання НАПН України; всеукраїнський рівень);

-       «Інтелектуально-духовний розвиток особистості школяра в умовах інноваційного освітнього середовища»

(керівник: Вітюк В.В., проректор з наукової роботи ВІППО; регіональний рівень).

       У початковій школі продовжувалась робота експериментального майданчику «Ефективність методу асоціативних символів на початковому етапі вивчення англійської мови» (керівник: Редько В.Г., завідувач відділу навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України; всеукраїнський рівень), результатом якої було створення навчально-методичного комплекту (підручника та робочого зошита) «Граючись, учимось. Англійська в рухах для дітей 2-го класу», співавторами яких є вчителі англійської мови Крутова О.І., Занюк Н.П., Стадник Н.Р., Єфіменко О.І. У 2015-2016 н.р. проведено 4 семінари майстер-класи для вчителів міста та області.

В рамках роботи експериментів проведено відкриті уроки за МАС, опубліковано статті, педагоги взяли участь у науково-практичних конференціях, виставках «Освітні заклади України»,  літній школі «Clever» на базі СНУ імені Лесі Українки,  Міжнародному проекті «Міксіке Україна».

Для підвищення мотивації ефективних виступів на інтелектуальних змаганнях у школі проводилися такі заходи:

- виготовлення вітальних газет;

- нагородження учнів на лінійках по паралелях класів;

- проведення зустрічей з переможцями інтелектуальних змагань у класних колективах та на засіданнях секцій наукового товариства «Допитливі інтелектуали»;

- проведення свята «День науки»;

- визначення класів на святі Останнього дзвоника, переможців у номінації «Юні інтелектуали»:

- присвоєння почесних звань «Кращий учень школи», «Кращий з предмету», «Кращий у галузі учнівських дискусій», «Кращий у галузі учнівських досліджень», «Кращий у спорті».

Саме чітко організована і спланована роботу з обдарованими дітьми дала значні результати. У цьому навчальному році ми маємо 67 перемог на міських олімпіадах (минулого року - 56), 20 - на обласних (минулого року - 22), 4 - на обласній олімпіаді з математики імені М.П.Кравчука. Ці перемоги забезпечили вчителі НВК: Дубина О.Д., Рудь З.Л., Носалюк В.Ф., Бондар В.О., Мала О.Л., Демянчук С.М., Данилюк С.Я., Рибка О.Б., Доброжанська С.С., Багно О.М., Федорович Т.Г.

Ми радіємо успішному виступу нашого ліцеїста Вілігурського Артура -11-М клас, який виборов 2 перемоги ІV Всеукраїнської олімпіади з інформатики (ІІІ місце, вчитель – Данилюк С.Я.), та ІІІ місце з математики (вчитель Мала О.Л.), ІІ місце на Всеукраїнському захисті науково-дослідницьких робіт учнів у секції «Математика» та ІІ місце у складі збірної команди Волинської області на Всеукраїнських турнірних змаганнях юних математиків.

Результативно виступили у IV етапі Всеукраїнських олімпіад: з географії - Козуб Марина, 9-М клас, ІІ місце (вчитель - Рибка О.Б.), на Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів секція «Українська література, ІІ місце та І місце на Всеукраїнських турнірних змаганнях юних географів у складі збірної Волинської області.

У цьому навчальному році 11 учнів НВК здобули перемогу у міському етапі Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика та імені Тараса Шевченка (вчителі: Дубина О.Д., Афтеній І.А., Члек Н.О., Шестакова Н.Б., Костюк О.І., Носалюк В.Ф., Кузьміна О.І.)

Маємо 4 перемоги у Малих олімпіадах з англійської мови, інформатики, математики (вчителі: Сечка В.Г., Стадник Н.Р., Козлова Ж.Г.). Троє учнів початкової школи одержали ІІ місце на міських змаганнях з технічного моделювання (вчителі: Рибачук А.В., Козлова Ж.Г.).

Сім вихованців п’ятих класів одержали дипломи переможців у міських математичних змаганнях «Крок до вершин математики» (вчителі: Лігоцька Н.П., Оліда І.Я., Демянчук С.М.)

Варто відмітити, що маємо 12 перемог у міському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт (минулого року - 11). 22 перемоги на обласному етапі конкурсу-захисту. Забезпечили перемогу викладачі МАНу, СНУ та вчителі              Мала О.Л., Оліда І.Я., Демянчук С.М., Рибка О.Б., Ковальчук Л.В., Багно О.М., Носалюк В.Ф., Дубина О.Д., Рудь З.Л., Олійник О.Є., Мєдвєдєва А.П., Пастушок О.М., Костюк О.І.

У цьому навчальному році ми маємо три перемоги на Всеукраїнському етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт.

Хочу сьогодні подякувати вчителям, які допомогли ліцеїстам вийти на такий рівень: Носалюк В.Ф., Малій О.Л., Ковальчук Л.В.

Успішними були виступи 9 команд на міських турнірних змаганнях (з журналістики - ІІІ місце, з математики - І місце, з біології - І місце, з географії - ІІ місце, з винахідництва - І місце і ІІІ місце, з хімії - І місце)

На обласних турнірних змаганнях здобули перемогу 10 команд (з економіки – ІІ місце, з математики – І місце, з біології – ІІ місце, з географії – І місце з винахідництва – ІІ місце та І місце, з хімії – І місце, - журналістики – І місце, з інформатики – ІІ місце, з фізики – ІІІ місце. Перемоги забезпечили керівники: Рибка О.Б., Мала О.Л., Оліда І.Я., Андрикевич В.В., Лукавий П.М., Музиченко А.В., Доброжанська С.С., Бич В.В., Данилюк С.Я.

Славу для рідного НВК на Всеукраїнських турнірних змаганнях виборювали аж 10 ліцеїстів: з журналістики - 3, з математики - 2, з біології - 3, з географії – 1, з економіки - 1.

Отож, ми гордимося 19-ма перемогами Всеукраїнського рівня (олімпіади - 6, конкурси-захисти - 3, турніри - 10, вчителі: Ковальчук Л.В., Мала О.Л., Рибка О.Б., Носалюк В.Ф., Доброжанська С.С., Данилюк С.Я., Багно О.М., Бич В.В.).

Наші результати впевнено підтверджують думку: кожна дитина обдарована, лише потрібна учительська іскорка, щоб розкрити її здібності і максимально розвинути їх.

Успіхам учнів середньої та старшої ланок

передувала успішна робота вчителів початкової школи

     У 2015-2016 н.р. методичне об'єднання педагогів початкової школи продовжувало роботу над реалізацією Державного стандарту початкової загальної освіти через оновлення змісту програм школи І ступеня. Роботу було побудовано на засадах особистісно зорієнтованої парадигми освіти системного і компетентнісного підходів, що зумовлює відповідний відбір змісту, чітке визначення складника його засвоєння, що забезпечено зростанням показників творчо-конструктивного рівня навчальних досягнень учнів.

       Особлива увага приділяється роботі з обдарованими дітьми. Вчителі застосовують методи вищого рівня, які відповідають вимогам роботи у закладі нового типу, а саме:

-          ейдетика;

-          метод проблемного викладання;

-          евристичний метод;

-          теорія винахідницьких завдань.

     Свідченням цього є перемоги у Всеукраїнських інтерактивних конкурсах «Кенгуру» (112 учнів), «Колосок» (215 учнів); у малій олімпіаді юних знавців з інформатики (Майко Денис учень 4-Г класу, ІІІ місце); Малій олімпіаді з математики (Карпук Ілля учень 4-Г класу, ІІІ місце); Малій олімпіаді юних знавців англійської мови (Смик Анастасія, учениця 4-Б класу ІІ місце, Решетник Назар 4- А клас, ІІ місце); міському етапі Міжнародного конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика (Чорук Юрій учень 3-А класу І місце); Міжнародному конкурсі з інформатики «Бебрас 2015» відмінний результат показали учні 2-Г класу Мазур Софія, Денисюк Дарина, Круть Анна. У закладі сформовано умови для підтримання Всеукраїнської акції «Дай руку, першокласнику».

   Критерієм оцінювання цих умов, правильності обраних орієнтирів розвитку школи є високий рейтинг початкової освіти закладу у місті. Станом на 27.02.16 року прийнято 150 заяв батьків майбутніх першокласників, сформовано 5 класів. На сьогоднішній день постає питання щодо відкриття набору на 2017-2018 н.р. Кількість класів у початковій школі щорічно збільшується. У 2016 році 20 класів (600 дітей).

      Протягом навчального року на базі кафедри початкового навчання відбулося 3 засідання опорних шкіл, 2 семінари-практикуми для слухачів ВІППО, 2 майстер-класи для вчителів-практиків  з екологічного виховання.

Працює авторська школа Соняк Н.Л. за науково-методичною проблемою «Робота з текстовою інформацією як складова формування ключових компетентностей молодшого школяра».     Продовжується співпраця з авторами підручників з математики ( Онопрієнко О.В.), літературного читання (Науменко В. О.).

    Протягом року педагоги взяли участь у роботі міських семінарів «Педагогічна взаємодія. Теорія і практика у роботі з батьками», «Апробація, презентація та поширення педагогічного досвіду вчителя початкових класів в умовах сучасного інформаційного простору», проблемному семінарі «Методологія та методи наукових досліджень педагога»; у вебінарі «Конструктор LEGO як освітній ресурс ХХІ століття у початкових класах; науково-педагогічному семінарі «Модернізація мовно-літературної освіти у початковій школі». Пройшли навчання за курсом «Лінгводидактика в рамках V Міжнародної науково-практичної конференції.

  

Створення умов для варіативності навчання,

впровадження інноваційних педтехнологій

 

Освітні реалії сьогодення вимагають  вчителя, який не просто викладатиме предмет, а розвиватиме потребу в учнів засвоювати матеріал для його успішного використання на практиці та в дорослому житті.  Тому у 2015-2016 н.р.    дирекція НВК приділяла значну увагу питанню удосконалення системи роботи з педагогічними кадрами  на основі особистісно зорієнтованої моделі підвищення кваліфікації вчителів. Під час перевірки міським управлінням освіти (квітень 2016 року) було відзначено високий рівень управлінської діяльності адміністрації НВК.

              Робота методичних осередків була зосереджена на використанні педагогами у практичній діяльності ідей перспективного педагогічного досвіду, освітніх інновацій,  сприяла створенню власних творчих напрацювань з проблем науково-методичного, інноваційного забезпечення навчально-виховного процесу.        Адміністрація школи забезпечувала участь педагогів у діяльності міських методичних осередків, здійснювала  загальне керівництво їх методичною діяльністю, сприяла  підвищенню їх кваліфікаційного і фахового рівня.

       Протягом 2015-2016 н.р.  учителі  НВК очолювали 12 міських методичних підрозділів: школи передового педагогічного досвіду (Соняк Н.Л., Багно О.М., Бич В.В., Приходько М.І.),  опорні школи (Сагайдак В.В., Рибка О.Б., Севрюкова Н.Б., Доброжанська С.С., Бондар В.О.), творчі групи (Мала О.Л.,  Стадник Н.Р.), педагогічні клуби (Лабнюк О.М.).

Учителі Доброжанська С.С., Бондар В.О., психолог Кицун О.А.  відвідували заняття міської школи резерву керівних кадрів.

У 2015-2016 н.р.  на базі НВК були проведені міський етап конкурсу «Учитель року» у номінації «історія», міські семінари для вчителів української мови «Формування мотиваційної компетентності учнів на уроках української мови», математики «Створення інноваційного освітнього простору як ресурсу розвитку математичної компетентності», семінар для заступників директорів з виховної роботи «Управління формуванням громадянської компетентності учнів у сучасному навчальному закладі», заняття міської школи резерву керівних кадрів «Шляхи становлення управлінської компетентності керівника ЗНЗ».

Систематично проводилася різнорівнева робота з відповідними категоріями вчителів. Заняття школи молодого вчителя ( керівник Шестакова Н.Б.) включали теоретичні питання та практикуми фахового, педагогічного, психологічного змісту, які проходилися у формі тренінгів, комунікативних та інтерактивних ігор, майстер-класів, засідань круглих столів.

Учителі школи брали активну участь у роботі психолого-педагогічного семінару «До вершин майстерності» ( керівники Рибчук Т.В., Кицун О.А.),  роботі творчої групи з реалізації проблеми школи (керівник Доброжанська С.С.), заняттях в інтерактивних групах, тренінгах,  декаді інноваційного уроку.

У 2015-2016 н.р. педагогічний  колектив  НВК працював над науково-методичною проблемою «Удосконалення інноваційної освітньої системи як чинник формування компетентної особистості школяра» відповідно до завдань практичного етапу.

Особлива увага приділялась запровадженню інноваційних технологій у навчально-виховний процес, розвитку вміння творчо і результативно їх застосовувати.   Професійному удосконаленню вчителів сприяли семінари-тренінги «Формування позитивного мислення учасників навчально-виховного процесу», «Упровадження основ педагогіки успіху в школі».

На засіданні педагогічної ради «Інноваційні прийоми та методи стимулювання позитивного ставлення школярів до навчання» (березень 2016 року) було акцентовано увагу на умовах створення ситуації успіху для педагогів та учнів,  запропоновано оригінальні методичні моделі ефективної організації освітнього процесу.

Курсова перепідготовка педагогічних кадрів відбувалась відповідно до плану роботи та визначених термінів. У 2015-2016 навчальному році курси підвищення кваліфікації при ВІППО пройшли  9 педагогів. Про результати підвищення кваліфікації вони звітувалися на засіданнях методичних об’єднань.

Дирекцією НВК здійснювався систематичний супровід дослідно-пошукової діяльності вчителів, організації безперервної освіти педагогів під час підготовки матеріалів до виставки педагогічних та методичних досягнень «Творчі сходинки педагогів Луцька».  Згідно з підсумковим наказом управління освіти Луцької міської ради 23 педагоги (Сагайдак В.В., Крутова О.І., Ходаковська Т.В., Чапала О.В., Козлова Ж.Г., Лотоцька О.Г., Макарчук О.М., Члек Н.О., Федорків С.М., Занюк Н.П., Гапон З.І., Демянчук С.М., Оліда І.Я., Мала О.Л., Янчук О.М., Приходько М.І., Багно О.М., Нестеренко Л.В., Бондар В.О., Губенко О.О., Данилюк С.Я., Лабнюк О.М., Сасюк А.М.)  стали її переможцями.

Важливою  складовою системи методичної роботи є формування у вчителів  уміння аналізувати та узагальнювати власні педагогічні знахідки. У 2015 році статті з досвіду роботи вчителів Козлової Ж.Г., Лабнюк О.М., Малої О.Л.,  Оліди І.Я., Федорович Т.Г., Доброжанської С.С., Куракової Р.О., Крутової О.І. були надруковані в інформаційно-методичному віснику міського управління освіти «Освітні горизонти».  Вісім методичних доробків подано до друку у 2016 році.

Значну роль у професійній самореалізації вчителя відіграє  всеукраїнський конкурс «Учитель року», до якого щороку залучаються педагоги НВК.  У 2015-2016 н.р. учитель правознавства Бондар В.О. став лауреатом (ІІ місце) на всеукраїнському рівні. Лауреатом міського туру конкурсу (ІІІ місце) стала учитель англійської мови Занюк Н.П. Потрібно відзначити творчу командну співпрацю дирекції та вчителів-предметників, які за традицією, що у нас склалася, надавали постійну методичну та технічну допомогу своїм колегам-конкурсантам.

Вже декілька років поспіль методичний кабінет НВК скеровує вчителів на створення  професійного портфоліо, яке допомагає проаналізувати свої надбання, критично осмислити  та скорегувати власну діяльність.  Презентації  портфоліо, які у 2015-2016 н.р.  пройшли під гаслом «Досвід + творчість = майстерність», продемонстрували високий рівень володіння вчителями мультимедійними засобами  та мотивували до подальшого професійного зростання.

У 2015-2016 н.р. шкільною атестаційною комісією було  атестовано 23 педагоги, з них: 3 - на присвоєння вищої категорії, 3 - на присвоєння І категорії, 3 - на присвоєння II категорії,  13 – на відповідність раніше присвоєній вищий кваліфікаційній категорії,  2 – на присвоєння звання «учитель-методист»,  1- на присвоєння звання «старший учитель», 5 – на відповідність раніше присвоєному званню «старший учитель», 3 – на відповідність раніше присвоєному званню «учитель-методист».  У 2016 році  було закінчено вивчення досвіду роботи вчителя початкових класів Козлової Ж.Г. з проблеми «Екологічні знання як засіб формування системного мислення молодших школярів», вчителя української мови та літератури  Члек Н.О. з проблеми «Навчальне запитання як засіб ведення педагогічного діалогу на уроках української мови». Педагоги Козлова Ж.Г., Члек Н.О., Гнатишин Т.В., Оліда І.Я., Новосад Л.С., Занюк Н.П. брали участь в експериментальному проекті «Електронна атестація», який був започаткований обласним управлінням освіти.

  

Організація різних форм

позаурочної навчально-виховної роботи

Звіт про стан виховної роботи педагогічного колективу НВК № 9 за 2015-2016 навчальний рік

З метою формування національно-свідомої особистості з високим рівнем правових знань, дбайливого господаря свого дому, рідного міста було організовано виховну та правовиховну роботу колективу НВК № 9 у 2015-2016 навчальному році.

У своїй діяльності педагогічний колектив керувався програмою МОН «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», Концепцією національно-патріотичного виховання дітей та молоді, міською програмою «Ми – господарі рідного міста», шкільною програмою з формування громадянської компетентності, відповідно до яких виховання на сучасному етапі здійснюється з метою ідентифікації виховання із загальновизначеними цінностями і якостями через ціннісне ставлення особистості до держави і суспільства, до людей, до природи, до мистецтва, до праці, до себе.

Виховна робота планувалася помісячно та була організована за такими напрямами:

- вересень: «Співучасть у долі дитини» (аналіз соціального паспорту школи), «Вивчення та повторення Правил для учнів», «Безпека пішохода, правила дорожнього руху»;

- жовтень: «Місячник милосердя», «Пропаганда здорового способу життя»;

- листопад: «Вивчаємо закон»;

- грудень: «Звичаї нашого народу»;

-          січень: «Край мій – моя земля»;

-          лютий: «Ми - лучани»;

-          березень: «Української культури»;

-          квітень: «Екології»;

-          травень: «Я і моя сімя».

Дирекція, педагогічний колектив забезпечували організацію комплексу заходів щодо виховання сучасного учня: громадянського, родинного, національно-патріотичного, правового, превентивного, духовно-морального, екологічного, естетичного, трудового, фізичного.

Виховною метою школи-ліцею у 2015-2016 н.р. було визначено «Формування в учнів громадянської компетентності шляхом поширення ідей патріотизму, гуманізму, толерантності, європейських цінностей; залучення школярів до вивчення історичного минулого, духовної спадщини, культури, традицій та звичаїв  українського народу; пропагування сучасної національної ідеї, виховання особистості здатної до захисту та розбудови Батьківщини».

Правовиховна робота проводилась з метою вдосконалення розвитку цілісної всебічно і гармонійно розвиненої особистості учня через:

-          правовий всеобуч учнів та батьків;

-          контроль за відвідуванням учнями школи;

-          організацію роботи соціально-психологічної служби, психолого-педагогічного всеобучу;

-          організацію ефективної правовиховної роботи з учнями девіантної поведінки, з проблемними класами та функціонально-неспроможними сім’ями;

-          забезпечення прав і соціальних гарантій розвитку дітей.

Центральне місце у роботі дирекції та педагогічного колективу займало правове виховання учнів, виконання програм із превентивного виховання, профілактики правопорушень та злочинів серед неповнолітніх, популяризації здорового способу життя. Соціально-психологічною службою було проведено психолого-педагогічну діагностику класних колективів школи-ліцею, виявлено учнів, що входять до активу, пасиву, груп та зон ризику, схильні до негативних вчинків, деструктивні лідери. За результатами цих досліджень були окреслені завдання, над вирішенням яких слід працювати класним керівникам, розроблені рекомендації щодо індивідуальної роботи з учнями девіантної поведінки.

З метою подолання шкідливих звичок, наркоманії, профілактики ВІЛ/СНІДу у школі проводились конкурси, години спілкування, бесіди, лекції, зустрічі.

Завдання підвищення рівня психолого-педагогічної грамотності батьків вирішувалось на навчаннях, консиліумах, заняттях батьківського всеобучу, консультпункту, де можна було отримати індивідуальні поради соціально-психологічної служби щодо виховання дітей, консультації з питань правових аспектів охорони дитинства.

Проводилась робота щодо національно-патріотичного виховання підростаючого покоління. У цьому напрямку тривала діяльність шкільного музею військово-патріотичного виховання (керівник педагог-організатор Ходаковська Т.В.), який за результатами міського огляду музеїв отримав ІІ місце та став лауреатом обласного конкурсу. У школі-ліцеї проходили заходи, присвячені річниці визволення України від німецько-фашистських загарбників, пам’яті жертв голодомору та політичних репресій,  проводилися краєзнавчі екскурсії та експедиції, тематичні бесіди, інформаційні години, усні журнали, уроки-подорожі, обрядові свята, вечорниці  щодо вивчення історичного минулого українського народу, зустрічі з волонтерами, учасниками Євромайдану та АТО.

Велика увага приділялась таким аспектам, як згуртування і розвиток

учнівського колективу, виявлення психолого-педагогічних ознак учнівських груп та організація роботи з ними, створення умов самовиховання; розвиток гуманного та відповідального ставлення до навчання;  поведінки в учнівському колективі; гармонія взаємодії вчителя, учнів та їх батьків. З цією метою проводились тематичні засідання класних рад, по паралелях, шкільної Ради профілактики, щомісяця – індивідуальні, корекційні та просвітницькі заняття для учнів, консультаційні навчання. Результатом всіх проведених право виховних заходів є відсутність серйозних правопорушень, дотримання школярами НВК правил для учнів.

20 жовтня 2015 року на базі НВК був проведений міський семінар для заступників директорів з виховної роботи «Управління формуванням громадянської компетентності учнів у сучасному навчальному закладі», на якому педагоги-організатори спільно з лідерами учнівського самоврядування представили діяльність учнівського парламенту НВК № 9. Класовод 4-Г класу Козлова Ж.Г. провела виховний захід «Україна - це ми», класний керівник 8-А класу  Доброжанська С.С. - годину спілкування з елементами тренінгу «Волонтерство – сила тисячі сердець». Засідання круглого столу «Україна починається з тебе» відбулося у 8-Ф класі (класний керівник Ковальчук Л.В.), просвітницьке заняття з елементами тренінгу «Запобігання торгівлі людьми в ситуаціях навчання, працевлаштування за кордоном» з учнями 9-М класу провела соціальний педагог Гапон З.І. Куратор Козеровська Н.М. та учні 10-М класу представили присутнім усний журнал «Не стань жертвою торгівлі людьми». Завершальним етапом семінару стало родинне свято «Ми – нащадки козацької слави», яке підготувала класний керівник Зінгель В.М. та учні 6-Г класу.

3 листопада 2015 року відбулось засідання педагогічної ради «Компетентнісно-орієнтований підхід в системі виховної роботи школи», під час якої було проаналізовано стан виховної і правовиховної роботи, діяльність учнівського самоврядування та окреслено завдання і пріоритетні питання у цьому напрямку.

 Залученню батьків до співпраці зі школою сприяли такі загальношкільні заходи, як Свято Першого Дзвоника, Посвята в першокласники, Посвята в ліцеїсти, конкурс талантів «Крок до зірок», конкурс вертепів: «Ой, роде наш красний, роде наш прекрасний», «Міс та містер ліцею», презентації та дні народження класів, конкурси виразного читання, батьківські збори та конференції, свято Останнього Дзвоника, Випускні вечори.

У школі працювало 20 гуртків художньої самодіяльності, серед яких фольклорний гурт «Червона Калина», гурток виразного читання «Соняшник», ансамблі сучасного та класичного танців «Терпсіхора», народного танцю «Смерічка», ансамбль народних інструментів «Цебрик», хори молодших та середніх класів та інші. Результативним був виступ наших учнів на міських конкурсах: ІІІ місце на міському конкурсі читців «Посміхнемось щиро Вишні» виборола учениця 10-Ф класу Єлизавета Грицюк (керівник Валентина Зінгель),  дипломантом міського конкурсу «Шкільний соловейко» стала учениця 3-А класу Сворень Дарина (керівник Марина Приходько), ІІІ місце зайняли учасники фольклорного колективу «Червона калина» на міському конкурсі колядок та щедрівок «Ой, радуйся земле» (керівник Марина Приходько). У грудні було проведене відкрите заняття для батьків з хореографії колективу класичного, сучасного, спортивно-бального танцю «Терпсіхори» (керівники Тетяна Дичек, Зоя Михайловська), ІІІ місце на міському конкурсі хореографії виборов колектив класичного танцю «Терпсіхора» (керівник Зоя Михайловська), ІІІ місце у конкурсі виразного читання приуроченого до Днів пам’яті Т.Г. Шевченка  посіла Ангеліна Гущина, учениця 10-Ф класу (керівник Валентина Зінгель).

04 квітня 2016 року у Волинському академічному обласному українському музично-драматичному театрі імені Т.Г.Шевченка відбувся творчий звіт колективів художньої самодіяльності НВК № 9 «В життя – через красу». «Квітуй, мій краю, у вінку барвистім України» - таким був лейтмотив цього захоплюючого дійства. Свято, що подарували присутнім у залі 842 учні школи та 75 педагогів, пройшло на високому рівні. Це результат великої кропіткої роботи колективу школи.

Результативною була участь школярів у міських художніх конкурсах: учениця 7-А класу Самольянова Олександра виборола перемогу у конкурсі дитячого малюнку «Енергозбереження – крок у зелене майбутнє»; колектив учнів 5-А класу: Артем Чиж, Максим Куценко, Анастасія Манзій  переможці конкурсу «Новорічно-різдвяний сувенір» (керівник Ольга Жалай), учениця 10-П класу Хоміцька Мар’яна стала переможцем міської виставки-конкурсу «Новорічний подарунок» у номінації «Новорічний подарунок-іграшка» (керівник Світлана Федорків). У міському конкурсі «Дім для друга» учні 11-А класу Марчук Олег та Ліщук Максим вибороли ІІ загальнокомандне місце та абсолютну перемогу за результатами Інтернет-голосування (керівник Валерій Гаврук). ІІІ місце у конкурсі «Народна лялька» виборола Ткачук Олександра, учениця 6-А класу (керівник Ольга Андрійчук), та ІІІ місце команда НВК №9 у складі: Ткачук Олександри, учениця 6-А класу (керівник Ольга Андрійчук) та Сучик Вікторії, учениця 7-А класу (керівник Алла Сасюк). На виставці декоративно-прикладного мистецтва «Знай і люби свій рідний край», ІІ місце виборола учениця 8-А класу Ковальчук Вікторія, в номінації «Народна лялька» (керівник Алла Сасюк), ІІІ місце учень 8-А класу Тимощук Артем в номінації «Різьба по дереву» (керівник Валерій Гаврук).

З 7 по 12 липня 2015 року учнями НВК №9 проведено туристсько-краєзнавчий похід по території Шацького району Волинської області, метою якого було дослідження стану ландшафтів озер Волині, особливостей їх живлення та можливостей господарського освоєння, розробка рекомендацій щодо покращення екологічного стану гідрологічних об’єктів нашого краю. Група здобула І місце на міському та обласному чемпіонаті Волинської області зі спортивних туристських походів серед учнівської та студентської молоді та ІІІ місце у міському турі Всеукраїнської туристсько-краєзнавчої експедиції «Моя Батьківщина – моя Україна» (напрямок «Географія рідного краю»).

Агітколектив екологічного спрямування «Земляни» (керівники Багно О.М., Ковальчук Л.В.) вже вкотре успішно захищали честь НВК та здобули перше місце на міському конкурсі колективів екологічної просвіти. НВК вкотре стали абсолютними переможцями екологічної акції «Чисті двір, вулиця, місто - чиста Україна» та вибороли Кубок переможця.

З метою стимулювання активної творчої праці школярів у НВК № 9 традиційно проходив конкурс на звання «Зразковий Клас школи-ліцею», переможцями якого визнано: – 4-Аклас (класовод Соняк Н.Л.), 8-М клас (класний керівник Мала О.Л.), 10-Ф клас, (куратор Олійник О.Є.).

Переможцями у номінації «Кращий клас у паралелі - 2016», було визнано: 1-В клас (класовод Зейлик Т.М.),  2-Гклас, (класовод СавчукМ.А.),  3-Гклас (класовод Кандібора А.В.), 4-В клас (класовод  Рибачук А.В.), 5-А клас (класний керівник Багно О.М.), 6-Д клас (класний керівник Оліда І.Я.), 7-Б клас (класний керівник  Кузьміна О.І.), 8-А клас (класний керівник Доброжанська С.С.),  9-А клас (класний керівник Костюк О.І.),–10-М клас (класний керівник Козеровська Н.М.).

Переможцями в номінації «Лідер–2016» стали 10 учнів 9-11 класів, лідерів учнівського самоврядування НВК.

 Переможцями у номінації «Творча особистість – 2016» стали 10 учнів, які вибороли призові місця на різноманітних конкурсах художньої самодіяльності та виразного читання.

Переможцями в номінації «Нове екологічне мислення», визнано екологічну агітбригаду «Земляни»(керівники Ковальчук Л.В., БагноО.М.; у номінації «Талант – 2016» -  ансамбль народного танцю«Смерічка» (керівник Ольга Залуська) та гімнастична студія «Спорт-естет» (керівник Анна Войнаровська); у номінації «Клас майбутнього» - 1-Б клас (класовод Міліна Л.І.), 2-А клас (класовод Гіндич Л.А.), 6-Б клас (класний керівник Федорович Т.Г.);   у номінації «Обдарованість» -  4-Б клас (класовод  Губенко О.О.); у номінації «Творча обдарованість» - 6-Г клас (класний керівник  Зінгель В.М.); у номінації «Лідери» - 9-М  клас (класний керівник Рибка О.Б.),  у номінації «Ми – господарі рідного міста» - 4-Г клас (класовод Козлова Ж.Г.),11-А клас (куратор Андрикевич В.В.); у номінації «Перспективний та креативний педагог-організатор» - Тарасюк О.М. та Ходаковська Т.В.

Учні школи взяли участь:

-  засіданнях міського учнівського парламенту (ПУМ);

-   міських заходах, присвячених річниці народження і смерті Т.Г.Шевченка;

- покладанні квітів до пам’ятника М.С.Грушевському;

-  міських заходах з нагоди відзначенні річниці Революції Гідності,

-   покладанні квітів на Меморіалі Слави  до стели пам’яті жертв німецьких концтаборів;

-    у міських заходах присвячених пам’яті ліквідаторів на Чорнобильській АЕС;

-  у міських заходах присвячених відзначенню Дню пам’яті і Примирення та Дню Перемоги.

Було зібрано:

-    27 340 кг макулатури в рамках акції «Чисті двір, вулиця, місто - чиста Україна»;

-    480 кгвикористаних батарейок та акумуляторів в рамках акції «Здай батарейку»;

-  98 кг пластикових кришок;

-    60 кг використаних петпляшок;

-    1655 іграшок, канцтоварів, одягу, солодощів в рамках благодійної акції «Миколай про тебе не забуде»

-    701 грн. 41 коп. перераховано під час Всеукраїнської благодійної акції «Серце до серця».

-    3482 грн.  для родин загиблих воїнів АТО

За організацію змістовного дозвілля та створення належних умов перебування делегації з міста Волноваха  Донецької області оголошено подяки родинам учнів нашої школи: Ткаченко Тетяні Романівні, Львовським Катерині Костянтинівні, Олександру Миколайовичу, Кушніковим Катерині Миколаївні, Олександру Володимировичу.

  

             Аналіз організації спортивно-масової роботи

 

Згідно з результатами медичних оглядів, проведених у 2015-2016 н.р.,  лише 324 учня НВК займаються в основній групі. Саме тому вчителями фізичного виховання проводиться велика робота щодо залучення школярів до занять у спортивних секціях та гуртках, у тому числі у позаурочний та канікулярний час.

У школі працюють секції з баскетболу – 20 учнів (керівник Сапожнік Т.М..), волейболу – 20 учнів (керівник Кравчук І.В.), футболу – 30 учнів (керівник Микилюк С.О.), з шахів та шашок  - 15 учнів (керівник Пилипчук П.В.)  та легкої атлетики – 50 учнів (керівник Хомич Т.І., Мокієць В.В.).

Учні школи беруть участь у шкільній спартакіаді з різних видів спорту, міських та обласних змаганнях.  Стали традиційними  спортивні зустрічі, свята та змагання: «Веселі старти», «Старти надій», «Козацькі забави», «Тато, мама і я – спортивна сім’я», «Спортивна родина – могутня країна», змагання до Дня збройних сил, змагання допризовної молоді, єдиний урок ранкової гімнастики, турніри з волейболу, баскетболу та футболу. Велику допомогу в проведенні шкільних змагань здійснюють класоводи, класні керівники та куратори 1-11 класів. 

 У травні 2016 року були підведені підсумки участі команд навчальних закладів у міській спартакіаді школярів. У загальному рейтингу команда школи посіла 6 місце.Збірні команди школи брали участь у обласних і міських змаганнях, де були здобуті і призові місця:  у першості міста з футболу серед 6-7 класів – ІІІ місце; міні-футболу серед 10-11 класів - ІІ місце (Микилюк С.О.); у змаганнях «Нащадки козацької слави» - ІІ місце (Хомич Т.І.); комбінованій естафеті - І місце; естафеті «4×100» - ІІ місце (Хомич Т.І.); змаганнях з баскетболу -  IV місце (Сапожнік Т.М.); настільному тенісі – IV місце (Микилюк С.О.).

На заняттях з фізичної культури значна увага приділяється питанням охорони життя та здоров’я учнів. Відповідно до вимог «Типового положення про навчання з питань охорони праці» учителі проводить з учнями вступний, первинний, позаплановий, цільовий інструктажі з техніки безпеки життєдіяльності. Під час навчальних занять питання дотримання учнями норм безпеки постійно знаходяться в полі зору вчителів, вони професійно страхують учнів під час виконання ними окремих вправ. Двічі на рік (серпень та січень) проводиться обстеження спортивного обладнання на міцність та складаються відповідні акти-дозволи на проведення навчальних занять у спортивній залі та на спортивному майданчику.

 Учителі постійно контролюють навантаження учнів під час уроку, достатньо уваги приділяють вмінню учнів здійснювати самоконтроль за своїм організмом (вимірювання пульсу до і після навантаження, правильність дихання, тощо). У своїй діяльності враховують оздоровчу роль фізичної культури, тому намагаються постійно контролювати стан учнів під час уроку.

  

                   Співпраця з громадськими організаціями

У минулому навчальному році школа співпрацювала із Дитячим фондом, Будинком дитини, долучилась до акції «Серце до серця», «Благодійний квиток», в ході яких було зібрано та перераховано кошти для допомоги дітям. Школа спільно з організаціями «Самооборона Волині», «Жіноча сотня Волині» долучилась до збору коштів, продуктів та формування сухпайків для учасників АТО. Слід відмітити активну спільну діяльність НВК з Палацом учнівської молоді, Ляльковим та Драматичним театром, громадськими організаціями «Брейншторм», «Фундацією розвитку громад», «Криміном Плюс», правоохоронними органами, органами юстиції, медичними установами міста, представництвом Корпусу Миру в Україні, благодійним фондом Ігоря Палиці «Тільки разом», Українським інститутом національної пам’яті.

 

Надання соціальної підтримки та допомоги дітям-сиротам, дітям, позбавлених батьківського піклування, малозабезпеченим.

 

За звітний період значно зросла кількість учнів НВК, які проживають у малозабезпечених сімях. На кінець навчального року таких дітей 25 (у минулому році було 17). Діти забезпечені безкоштовним харчуванням у школі та 8 з них відпочивають у пришкільному таборі «Здоровчик».

Події на сході нашої держави, на жаль, не оминули і наш навчальний заклад. У нашій школі навчаються шестеро діток, батьки яких загинули під час проведення антитерористичної операції. З цими учнями протягом року працювали психолог та соціальний педагог навчального закладу. Діти харчувалися  за кошти міського бюджету та Піклувальної ради НВК та були залучені до благодійних акцій, що проводилися у місті з нагоди дня Св. Миколая, Нового року, Різдва, Великодня.

Станом на 18 вересня 2015 року згідно соціального паспорту в НВК № 9 навчалося троє дітей, позбавлених батьківського піклування, одна з яких проживає у прийомній сім’ї, одна дитина, батько якої загинув під час виконання службових обов’язків, 1 дитина-сирота, 18 дітей з особливими потребами, двоє з яких – на індивідуальній формі навчання; 643 учні, які перебувають на диспансерному обліку, 78 – постраждалих від аварії на ЧАЕС, 15 дітей трудових мігрантів.

107 учнів НВК проживають у багатодітних сімях, 26 в малозабезпечених. У школі навчається 26 дітей-напівсиріт, 153 учні НВК проживають в неповних сімях; на закінчення навчального року ще один учень НВК набув статусу сироти.

Діти-сироти, діти позбавлені батьківського піклування та діти, загиблих при виконанні службових обов’язків отримують у школі безкоштовне харчування, вони забезпечені шкільною та спортивною формою, підручниками. Діти, позбавлені батьківського піклування та діти-сироти мають Єдиний квиток, що дає їм право безплатного проїзду у міському та приміському транспорті, безплатне відвідування музеїв, театрів, заняття у гуртках та секціях. Під час новорічних свят вони отримали запрошення на мерівську та обласну новорічні ялинки. У цьому році діти отримали подарунки від обласної організації Червоного Хреста, Волинського обласного дитячого фонду, відвідали благодійне свято до дня Великодня. Щорічно діти мають змогу відпочити у таборах відпочинку за кошти міського бюджету.

Двічі на рік проводиться обстеження умов проживання та виховання даної категорії дітей у сімях. Слід відмітити, що опікунами створені всі належні умови для комфортного та повноцінного відпочинку та навчання дітей.

  

                           Забезпечення харчуванням

Дирекцією НВК, відповідними службами створюються належні умови організації раціонального харчування дітей відповідно до санітарно-гігієнічних  вимог. Робота шкільної їдальні знаходиться на постійному контролі адміністрації школи, громадських організацій, адміністрації КЗ “КШСХ”.

Асортимент продукції, що пропонується, включає гарячі страви та буфетнупродукцію. Якість страв, їх калорійність  відповідають нормам.  Обовязковим є дотримання норм перспективного та щоденного меню.

Якісній організації харчування учнів сприяють створенні належним чином умови:

* контроль постачання проточної холодної та гарячої води;

 * забезпечення відповідним обладнанням та миючими засобами;

 * кадровий склад характеризується високим рівнем професійної кваліфікації , допущений до роботи медичною комісією;

 *харчування учнів організовано за графіком;

 * на належному рівні проходить чергування вчителів та учнів у їдальні;

 * щодня знімається бракераж сировини та готової продукції, що реєструється у відповідних  журналах.

Щороку у вересні та січні проводяться батьківські збори у 1-4 класах початкової школи, ведеться роз’яснювальна робота серед учнів 5-11 класів та батьків щодо користі отримання гарячого харчування. Класоводами проводився чіткий  облік  учнів охоплених  гарячим  харчуванням, надається щомісячний звіт у централізовану бухгалтерію шкіл міста.

        У 2015-2016 н.р. було   охоплено харчуванням:

1-4 класи – 540 учнів – 100%;

5-9 класи – 364 учні – 60%;

10-11 класи – 71 учень – 54%;

Всього: 1-11 класи – 1005 учнів – 77%.

Через буфетну торгівлю – 100%.

Дітей-сиріт – 5 учнів.

Дітей, батьки яких загинули в зоні АТО – 6 учнів.

Дітей із малозабезпечених сімей – 25 учнів.

Дітей, батьки яких знаходяться в зоні АТО – 31 учень.

  

Дотримання вимог охорони дитинства, техніки безпеки,

санітарно-гігієнічних та протипожежних норм

Для покращення умов і охорони праці, здоров’я працівників та учнів у цьому році здійснено такі заходи:

- вчасно проведено випробування опору заземлення та ізоляції, електроінструменту, діелектричних засобів, вогнегасників, засобів індивідуального захисту;

- техперсонал в повному обсязі забезпечено миючими, дезінфікуючими засобами та засобами індивідуального захисту;

- постійно підтримуються в належному стані аптечки у кабінетах підвищеної небезпеки, майстернях, спортзалах;

- за потреби вчасноздійснювався поточний ремонт електромережі, водогону та каналізації;

- встановлено нові умивальники та питні фонтанчики біля їдальні;

- проведено ремонт сходів біля центрального входу, туалетів ІІ поверху, поточний ремонт коридорів і рекреацій.

Всі ці заходи, а також регулярні інструктажі та навчання з охорони праці та безпеки життєдіяльності сприяли зменшенню кількості випадків травмування учнів під час навчально-виховного процесу у 2015-16 н.р. майже вдвічі порівняно з минулим.

 

Інформація про травматизм учнів (побутовий і під час навчально-виховного процесу) за 2015-2016 н.р.

Всього випадків травмування учнів під час навчально-виховного процесу з оформленням актів форми НН- 6, з них:

3 - на уроках фізкультури,

3- під час перерви.

Випадків побутового травматизму за 2015-2016 н.р.- 71.

  

Підсумки проведення профілактичних медичних оглядів

учнів НВК № 9 у 2015-2016 році

Діти шкільного віку проходять обов’язковий медичний профілактичний огляд згідно зі схемою періодичності, затвердженою наказами Міністерства охорони здоров'я України. Усім дітям щороку проводиться перевірка гостроти зору, слуху, осанки, функціональна проба Руф’є, огляд педіатра. Діти декретованого контингенту (6, 11, 14 та 15 років) підлягають поглибленому медичному огляду – додатково оглядаються лікарями-спеціалістами, проводиться аналіз крові та інші аналізи , за показаннями. Обов’язковим є проходження проби Руф’є, яка допомагає розділити дітей за станом здоров’я на підготовчу, спеціалізовану та загальну групи з фізичного виховання. Це обстеження надало можливість вірно та своєчасно розподілити дітей для занять фізкультурою в школі.

Медичне обслуговування учнів навчальних закладів здійснюється відповідно до Основ законодавства України про охорону здоров’я, Законів України «Про загальну середню освіту» та «Про охорону дитинства». Постановою Кабінету Міністрів України від 08 грудня 2009 № 1318 затверджений Порядок здійснення медичного обслуговування учнів загальноосвітніх навчальних закладів.

У 2016 році заплановано охопити профілактичними медичними оглядами 1304 учні, з них поглибленими медичними оглядами –253, що складає19,5%.

Наголошую ще раз, що обов’язковим є проходження профілактичного медичного огляду дітей шкільного віку до початку навчального року лише для дітей 6 років, які йдуть у перший клас навчального закладу.

Станом на 08.06.16 року оглянуто 1086  дітей  НВК.Вчасно не пройшли медичний огляд  8 учнів, що складає  0,56%,ця цифра в порівнянні з минулим роком менша у 30 разів.Нагадаю що станом на 01.06.2015 року вчасно не оглянуто було 146 учнів. На період літніх канікул заплановано оглянути 278 учнів. З числа оглянутих у 16 дітей виявлено порушення постави; у 28 – порушення зору; у 12 – дифузний нетоксичний зоб.

 

ІНФОРМАЦІЯ

ПРО СТАН ПРОХОДЖЕННЯ МЕДОГЛЯДІВ ПО КЛАСАХ

Клас

Заплановано

оглянути

Оглянуто станом на08.06.16р.

Заплановано на період літніх канікул

Кількістьучнів, що вчасно не пройшли медогляд

2-А

30

25

5

2-Б

30

24

6

2-В

29

24

5

2-Г

31

17

14

2-Д

30

20

10

1

3-А

30

26

4

3-Б

29

24

5

3-В

29

23

6

3-Г

30

13

17

3-Д

28

22

6

4-А

30

17

13

1

4-Б

30

18

12

2

4-В

30

23

7

4-Г

30

16

14

1

5-А

32

25

7

5-Б

31

25

6

5-В

31

24

7

5-Г

32

23

9

6-А

28

21

7

6-Б

30

22

8

6-В

28

25

1

1

6-Г

29

20

9

6-Д

29

22

7

1

7-А

34

26

8

7-Б

28

20

8

7-В

30

21

9

7-Г

29

17

12

1

8-А

29

28

1

8-М

31

22

9

8-П

33

27

6

8-Ф

30

23

7

9-А

25

22

3

9-М

29

28

1

9-П

28

23

5

9-Ф

13

12

1

10-М

30

20

10

10-П

22

20

2

10-Ф

23

19

4

Вчасно не пройшли медичний огляд такі учні НВК

 

1.Вітюк Дмитро 2-Д дата останнього м.о. 08.2014р.

2.Ямпольська Кіра 4-А дата останнього м.о. 08.2014р.

3.Кондрацький Валентин 4-Б дата останнього м.о. 08.2014р.

4.Морозов Марко 4-Б дата останнього м.о. 09.2014р.

5.Дворецька Анастасія 4-Г дата останнього м.о. 05.2014р.

6.Якубяк Ілля 6-В дата останнього м.о. 04.2014р.

7.Тарасова Дарія 6-Д дата останнього м.о. 08.2014р.

8.Подоляк Арсен 7-Г дата останнього м.о. 09.2014р.

Батьки цих учнів були неодноразово проінформовані про необхідність проходження медичного огляду.

 

Про стан роботи спецмедгруп у навчально-виховному комплексі

 

На виконання спільного наказу Міністерства охорони здоров’я та Міністерства освіти і науки України від 20.07.2009 №518/674 «Про забезпечення медико-педагогічного контролю за фізичним вихованням учнів у загальноосвітніх навчальних закладах», закону України «Про загальну середню освіту», на підставі результатів медичного огляду учнів школи у 2015, 2016 роках та довідок про стан здоров’я, затверджених КЗ «Луцька міська дитяча поліклініка», з метою забезпечення гармонійного розвитку учнів, реабілітації хворих дітей у НВК було організовано роботу трьох спеціальних медичних груп. До складу І групи входять 10 учнів 1 – 4 класів; до складу ІІ групи – 9 учнів 5 – 9 класів; до складу ІІІ групи – 8 учнів 10 – 11 класів. Списки спецмедгруп погоджено із відділенням обов’язкових профілактичних медичних оглядів КЗ «Луцька міська дитяча поліклініка» та затверджено наказами по школі («Про організацію роботи спеціальних медичних груп із фізичного виховання у І семестрі 2015 – 2016 н.р.» №275 – од від 01.09.2015р. та аналогічним наказом у ІІ семестрі №10 – од від 11.01.2016р.)

Заняття спеціальних медичних груп проводять учителі фізичного виховання: Пилипчик П.В. (1 – 4 класи); Сапожнік Т.М. (5 – 9 класи),  Микилюк С.О. (10 – 11 класи) двічі на тиждень згідно графіка:

 

Група І

(1 – 4 класи)

середа

12:50 – 13:35

четвер

14:45 – 15:25

Група ІІ

(5 – 9 класи)

понеділок

14:50 – 15:35

середа

14:50 – 15:35

Група ІІІ

(10 – 11 класи)

понеділок

14:50 – 15:35

середа

14:50 – 15:35

 

Календарне планування занять спецмедгруп учителями розроблено відповідно до програм. Інформацію про проведення уроків, домашнє завдання, про відсутніх на заняттях записано у Журналах планування та обліку роботи спеціальної медичної групи. Записи у вищевказаних журналах (розділ «Облік роботи групи») відповідають календарному плануванню. Інструктажі щодо техніки безпеки під час занять проведено в кожній групі, про що свідчать відповідні записи.

Учителі фізичного виховання, які проводять заняття спецмедгруп, тісно співпрацюють із медичною службою школи, класними керівниками, батьками дітей, проводять роз’яснювальну роботу щодо важливості таких занять.

  

Стан навчання учнів за індивідуальними навчальними планами

У навчально-виховному комплексі індивідуальне навчання організовано згідно із законами «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх закладах», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 20.12.2002 № 732, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08 січня 2003 року за № 9/7330. Відповідно до заключень ЛКК на індивідуальній формі навчання у 2015-2016 н.р. перебувають такі учні:

–Кушнірук Денис, учень 3-Б класу, навчається за програмою ЗНЗ;

– Павлишин Софія, учениця 5-Г класу, навчається за програмою ЗНЗ для дітей зі зниженим зором;

– Юзва Анна, учениця 8-А класу, навчається за програмою ЗОШ;

- Супрун Єлизавета, учень 10-М класу, навчається за програмою ЗОШ.

Крім вищезгаданих дітей, на індивідуальній формі навчання перебували також школярі: Яручик Марія (6-Г), Кумановський Данило (6-А). Вони навчалися за програмою ЗОШ у різні періоди навчального року.

Для організації індивідуального навчання складено плани на кожного учня відповідно до Типових планів, які затверджені директором школи, видано накази по НВК. Розклад занять для школярів складено з урахуванням індивідуальних особливостей та стану здоров’я кожної дитини і погоджено з їхніми батьками.

За результатами 2015-2016 н.р. проаналізовано рівень навчальних досягнень учнів. Середній бал навчальних досягнень Кушнірука Дениса становить 11 балів, середній бал Павлишин Софії – 8,4; Юзви Анни - 11 балів; Супрун Єлизавети - 9 балів.

Згідно з планом роботи школи проводився систематичний контроль реалізації права дітей з особливими освітніми потребами на якісну освіту.

  

                           АНАЛІЗ РОБОТИ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ

 

          Бібліотека є невід’ємною складовою школи, працює в тісному контакті з педагогічним колективом. Її робота спрямована на задоволення читацьких потреб, удосконалення навчально-виховного процесу, виховання культури читання і бібліотечно-бібліографічної грамотності, сприяє вихованню гармонійної, морально досконалої особистості, свідомої свого громадянського обов’язку, відкритої до інтелектуального, фізичного, духовного, творчого розвитку.

Щороку за благодійні батьківські кошти здійснюється передплата періодичних видань. У 2015 році на І півріччя 2016 року передплачено на загальну суму 15150 грн.

Щороку фонд бібліотеки поповнюється навчально-методичною та художньою літературою.

У 2015-2016 н.р .за державний кошт придбано 25 примірників, за спонсорські кошти - 29 примірників.

         Для поповнення книжкового фонду художньою літературою залучаються кошти Піклувальної ради. Так, протягом 2011-2015 років було придбано 102 екземпляри літератури на загальну суму 5358,42 грн. Крім цього, у школі щороку проходять акції «Подаруй бібліотеці книгу», «Юним читачам від випускників», до якої залучаються вчителі, учні та їх батьки.

На жаль, загальний рівень забезпечення підручниками учнів 1-11 класів за державний кошт зменшився і в цьому навчальному році становить 82%.

Для кращого інформаційно-бібліографічного обслуговування читачів у бібліотеці працює копіювальна техніка, персональні комп’ютери з під’єднанням до Інтернету.

Усю необхідну інформацію щодо роботи бібліотеки можна знайти на її сайті.

 

Аналітична довідка

про підсумки роботи із звернення громадян, що надійшли до комунального закладу «Луцький навчально-виховний комплекс № 9 Луцької міської ради» у 2015 році

Упродовж  2015 року робота із зверненнями громадян в комунальному закладі «Луцький навчально-виховний комплекс № 9 Луцької міської ради» проводилась відповідно до вимог  Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голови обласної та міської ради з даного питання.

Приділялася велика щодо недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей, із порушенням термінів, установлених законодавством. За звітний період порушень термінів розгляду звернень не допущено.

Усі звернення, що надходять до навчального закладу, реєструються у журналі та в день надходження передаються на розгляд керівникові. До розгляду звернень залучаються заступники директора, а в разі потреби - соціальний педагог та практичний психолог. Як правило, спірні питання розглядаються за участю сторін спору. Заявникам надаються обґрунтовані письмові відповіді.

Протягом 2015 року до НВК № 9 надійшло 7 письмових звернення. Повторних звернень не було. На сьогоднішній день не перебуває у стадії розгляду жодного звернення.

Порівняно з аналогічним періодом 2014 року кількість звернень не збільшилась.

За результатами розгляду звернень, що надходили на особистих  прийомах громадян дирекцією навчального закладу слід відзначити, що вони розглядалися своєчасно, без порушення строків, установлених законодавством. Зауважимо, що графік особистого прийому громадян адміністрацією, затверджений у встановленому порядку та розміщений на стенді.

Діяльність НВК № 9 спрямована на об’єктивний, всебічний розгляд звернень громадян, дотримання термінів їх виконання та вирішення порушених у зверненнях питань, вживаються дієві заходи щодо забезпечення неухильного виконання нормативно-правових актів, спрямованих на реалізацію конституційного права громадян на звернення.

            Робота зі зверненнями громадян залишається одним із пріоритетних напрямків діяльності комунального закладу «Луцький навчально-виховний комплекс № 9 Луцької міської ради».

 

 

Основні напрямки роботи з питань інформатизації та комп’ютеризації НВП

 у 2015-2016 н.р.:

1.      Розміщення сайту НВК на виділеному домені за адресою http://nvk-9.lutsk.ua.

2.      Забезпечена повноцінна робота закладу у всеукраїнському проекті «Україна. ІСУО», створені в цій системі електронні бази даних вчителів та учнів 1-11 класів.

3.      Забезпечено участь закладу в проекті електронної атестації через системи ІСУО та МОЇ ЗНАННЯ. Проведено електронну атестацію 6 педагогів закладу.

4.      Встановлено 2 веб-камери, придбано відео карту до вчительського ПК та перехідник до проектора в кабінет інформатики №29.

5.      Прибдано WI-FI-роутер.

6.      Створено електронну базу учнів 1-11 класів закладу.

7.      Поновлено електронну базу даних вчителів, банк даних про рівень володіння медпрацівниками інформаційно-комунікаційними технологіями у 2015-2016 н.р.

8.      Створено Електронну картку наявної комп’ютерної та оргтехніки закладу.

9.      Встановлено в кабінетах інформатики №29,30, кабінеті інформаційних технологій №68 вільне системне програмне забезпечення.

10.   Проведено 2 семінари-практикуми для вчителів, що атестуються з питань використання технологій Веб-2.

11.   8 учнів 5-6 класів отримали сертифікати комп’ютерної академії ШАГ з теми «Основи веб-дизайну».

12.   Використано інформаційно-освітній простір закладу при проведенні семінарів, відкритих уроків та позакласних занять у рамках «Декади інноваційного уроку», Тижня молодого педагога, творчого звіту вчителів, що атестуються тощо.

13.   Впровадження з метою використання дидактичного тестування на уроках он-лайн сервісів LearningApp.org та проекту Міксіке.

14.  Забезпечено участь учителів інформатики в роботі міської опорної школи з питань комп’ютеризації навчального процесу та впровадження нових інформаційних технологій, проведення на базі НВК творчої групи учителів інформатики м.Луцька,

15.  Забезпечено навчання учителів інформатики в комп’ютерній академії ШАГ по курсу веб-дизайну.

  

Зміцнення матеріальної бази

Придбано в 2015 - 2016 році

1

1

Телевізор Bravis

5971 грн

Братущак І.Г. (кабінет № 34)

2

Проектор Acer

4860 грн

Федорович Т.Г. (кабінет № 31)

3

Комп’ютер Сeleron (R) 2.0 GHz

365 грн

Чаус М.Л. (кабінет № 47)

4

Екран проекційний  Elite SKREENS 9

1416 грн

Кузьміна О.І. (кабінет №45)

5

Телевізор LG 43LF510V

8820 грн.

Руміна І.Ф. (кабінет № 18)

6

БФПСanon  isensys MF 6140dn

11100 грн

Кушнір Н.Н.

(кабінет № 33)

7

Ноутбук Dell

10900 грн

Кушнір Н.Н. (кабінет № 33)

8

Електролобзік «Expert» M1Q-55

350 грн

Гаврук В.О. (майстерня)

9

Машина шліфувальна кутова «Compass» S1M-DU01

644 грн

Гаврук В.О. (майстерня)

10

Стенди

1000 грн

 

11

Електролічильник

1500 грн

 

12

Стіл для президії

1300 грн

Приходько М.І. (кабінет музики)

13

Стіл аудиторний

700 грн

 

14

Трибуна

 

 

15

Спортивна форма – 15 компл.

3220 грн

Микилюк С.О.

Проведено комплексний ремонт санузлів 2 пов.

Встановлено нові умивальники та питні фонтанчики біля їдальні.

Облаштовано новий кабінет музики біля актової зали

Відремонтовано сходи перед головним входом до НВК

Планується:

Обладнання додаткової роздягальні біля спортзали (І поверх)

Ремонт складу їдальні

Міською радою виділено кошти для реконструкції галереї– 150 тис. грн.