| | vivaspb.com | finntalk.com

У 5-В класі вивчалась  тема  уроку «Пісня – душа народу», форма проведення– фольклорна експедиція. Під час уроку вчитель поділилась своїми напрацюваннями та представила ряд методів  та авторських прийомів, які використовує при роботі над різними видами діяльності: музичне сприймання, вокально-хорова робота, гра на елементарних музичних інструментах, динамічна пауза.

У вокально-хоровій роботі педагог використав власні авторські скоромовки та речитативи на розвиток дикції, динаміки та уваги. У грі на музичних інструментах учні продеменстрували свою майстерність не лише на елементарних музичних інструментах, а на старовинних предметах побуту (рубель).

Тема уроку у третьому класі  «Десять завдань для перевірки знань», форма проведення - урок-вікторина. Урок складався з чотирьох блоків. У кожному були представлені всі види діяльності, які мали наскрізний розвиток і були пов’язані між собою, а не йшли окремими частинами. Вчителі побачили систему роботу, адже за декілька уроків такий обсяг матеріалу вивчити неможливо.

Гості переглянули друковані матеріали, методичні розробки та рекомендації Приходько М. І.

 

 Прих1